Bölüm 39 - 3. Büyü Kulesi (1)

2.4K 266 15
                                    

Shepard ona yakınlarda bir halka*** olduğunu söyledi ve Frey büyü kulesine gitmek için malikâneden ayrılmadan önce ona oraya gitmesini önerdi. [ÇN: "Halka" için bölümün sonuna not bırakacağım zaten burda da söyleyeyim, "camia" ları artık "halka" olarak çevireceğim.]

Ancak Frey reddetti.

Halkaları her ne kadar merak ediyor olsa da vücudunun durumunu eski haline getirmeyi ve 7 yıldız aşamasına girmeyi öncelik haline getirmeye karar vermişti.

'Çünkü Torkunta'yla olanların tekrarlanmasını istemiyorum.'

Daha öncesinde, gururu ve dikkatsizliği bir krizle karşılaşmasına neden olmuştu. Böyle bir deneyim onun için yeterliydi.

"Testinde başarılar."

Shepard bunu söyledikten sonra ona kare bir kart verdi.

Kartın üzerinde, garip bir halka oluşturmak için üst üste binen birçok ince uzun daire vardı.

"Yarım yıl içinde, halka insan toplamaya başlayacak. Bazı testlerden geçmen gerekecek, ancak bunları kolaylıkla geçebileceksin. "

"Giriş sınavı gibi bir şey mi?"

"Evet, ona benzer. Bu karta sahip olduğun sürece, teste katılabileceksin. "

Daha yarım yıl vardı, yani Frey yeterli zamana sahipti.

"Elbette, katılmak istemiyorsan sorun değil. Seni zorlamıyorum."

Konuşmaya devam etmeden önce Frey'in elinde tuttuğu karta baktı.

"Üzerinde adımın yazılı olduğu bir kart da var. Buna sahip olmanın pek çok avantajı olur ama... "

Frey'e baktı ve kocaman gülümsedi.

"Buna ihtiyacın yok değil mi?"

"Evet. Bu kart yeterli."

"Hoohoo. Biliyordum. O halde yarım yıl kulede mi kalacaksın? "

"Özel bir şey olmadıkça evet."

"Sınava katılmak istiyorsan adı Lucas veya Mikael olan adamlardan birini bulmanı öneririm. Strow Kolyeleri'nden değiller ama onlar da halkanın içindeler, bu yüzden sana yardım edebilirler. "

Frey başını eğdi.

"İlginiz için teşekkür ederim."

"Sorun değil."

Malikâneden ayrılmadan önce Frey en son Sonia'yı ziyarete gitti.

O da yakında malikâneden ayrılacakmış gibi görünüyordu. Nişan başarılı olmamasına rağmen iki taraf arasında ciddi bir sorun çıkmamıştı.

Frey sonunda ona uzun zamandır merak ettiği şeyi sordu.

"Sonia, kullandığın kılıç ustalığını merak ediyorum."

"Dehşet'ten mi bahsediyorsun?"

"Evet. Luanoble Krallığı'nda nesilden nesile geçen bir kılıç ustalığı mı o? "

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin