"Yarı Tanrı, Blake ailesinin evine doğru gidiyor gibi görünüyor.""Gözetlemeyi ben halledeceğim."
Heinz bunu derken, Sheryl'e bilgi istiyormuş gibi baktı.
Reddetmesi için hiçbir sebep yoktu.
Heinz'in giriş ve çıkışları Blake ailesinin konutunda en az dikkati çekecekti.
"O zaman Yarıtanrı ile birlikte olan adamı bulacağız."
Kimliğini zaten araştırdım.
Jerome, Shepard'ın sözlerine biraz şaşırmıştı.
"Zaten?"
Zor değildi. Sadece onları inceleyen gardiyana ne tür bir kimlik sunduklarını sordum. Şehre Paralı Askerler olarak girdiler. "
"Paralı askerler, ha. Kesinlikle taklit edilmesi en kolay kimliklerden biri. "
Dugenjar başını salladı.
Adli sicil kaydı olmadığı ve becerilerinde herhangi bir sorun olmadığı sürece herkes statüsü, yaşı veya ırkı ne olursa olsun Paralı asker olabilirdi.
Bu, birçok boşluk içeren bir sistemdi, ancak avantajları o kadar açıktı ki, imparatorluk bile bir alternatif öneremezdi.
İsimleri Riki ve Kain Rixton. Mercenary Guild'e baktığımda, onlar D sınıfı bir Kılıç Ustası ve bir A sınıfı Büyücü. Riki'nin son üç yılda hiç görev kaydı yokken, Kain iki ay önce bir görevde kayboldu. "
Şehre girmelerinin üzerinden sadece birkaç saat geçmiş olmasına rağmen, bu kadar detaylı bilgiye ulaşabilmişti.
Diğerleri hayranlıkla Shepard'a bakarken Sheryl başını sertçe salladı.
"Daha fazla araştırmaya gerek yok. Zaten gizli oldukları için hayati ipuçlarını keşfetmeyeceksiniz ve daha fazla kazmaya çalışırsanız keşfedilebilirsiniz. "
"Anladım."
Sheryl çenesini ovuştururken düşündü.
"... Kain Rixton."
Eğer ipucu alabilecekleri biri varsa o da Yarı Tanrı'ya eşlik eden bu adam olurdu.
Sheryl gülümsedi ve vampirlere özgü köpek dişlerini açığa çıkardı.
Ona yaklaşmam gerekecek.
Bunun iyi bir fikir olduğunu mu düşünüyorsun?
Lilith'i kullanmayı düşünüyorum.
Shepard bunu duyduğunda ifadesi değişti.
Lilith.
Sheryl'in Şeytan Dünyası'nı yöneten altı Büyük Dük'ten biri olan Kraliçe Succubus ile bir sözleşme imzaladığına dair söylentiler vardı, ancak onlara inanmamıştı.
"... Mongma'nın bilgi toplamada iyi olduğunu biliyorum, ama korkarım bir iz bırakır."
Lilith, Succubus Kraliçesidir. Başka bir deyişle, rüyalar onun kolaylıkla idare edebileceği bir şeydir. Bu yüzden hiçbir şey için endişelenmemize gerek kalmayacak. "
Üstelik son derece etkili olacaktı.
En sert işkence veya şantajla bile ağzını açmayan çelik iradesine sahip bir adam bile bildiği her şeyi ifşa etmeden önce bir rüyada birkaç dakikadan fazla dayanamazdı.
Harika olan şey hiçbir iz bırakmamasıydı.
Kain adlı adam, Lilith ile rüyalarında tanışmayı bile unuturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantastikWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...