Bölüm 12 - Dünyaya Açıklanan Yetenek (3)

2.5K 299 5
                                    



Kızıl Yağmacılar, Cortez ile aralarındaki mesafeyi hızla kapattı.

Kaçmak yerine hayat kurtarmaya çalışıyorlardı. Belki kaçamayacaklarını biliyorlardı.

Oscar Adaları, Kanlı Yağmacıların eviydi ve sadece gemilerin boyutları düşünüldüğünde bile Kanlı Yağmacılar, Cortez'e göre çok daha hızlı olurdu.

Herhangi bir can sıkıcı kovalamacaya girmek zorunda kalmaması Kunst'u daha iyi hissettirdi.

Korsanlar Cortez'e yeterince yaklaştıktan sonra gemileri birbirine bağlamak için kalas ve ipler fırlattılar. Hatta bazıları doğrudan gemiye atladı.

Kunst etrafına bakındı ve yüksek sesle güldü.

"Kukuku. Bu harika."

Yakaladığı gemi Nitilus olmadığı için fazla beklentisi yoktu ama bu gemide epey öğrenci vardı.

En az 40 tane var gibi görünüyordu.

Akademideki öğrencilerin çoğu soyluların çocuklarıydı.

Soylarına ve kökenlerine çok fazla değer verdikleri için onlara sunacağı herhangi bir teklifi -ne kadar saçma olursa olsun- kabul etmekten başka çareleri olmayacaktı.

'Bu sefer her şey yolunda giderse, hayatımın geri kalanı boyunca istediğim gibi gezebilirim, istediğim her şeyi yiyebilirim ve canım ne isterse onu yapabilirim.'

Sonra sert yüzlü, orta yaşlı bir adam öne çıktı.

Bu adam, Cortez'in kaptanı Mac'di.

Kunst'un korsanlar grubunun lideri olduğunu çabucak anladı ve doğrudan ona hitap etti.

"Bu geminin ne gemisi olduğunu biliyor musun?"

"Tabii ki biliyorum. Bizi zengin edecek olan bir hazine gemisi. Kuhahaha!"

"Kuhahaha!"

Arkasındaki korsanlar da kaptanlarının gülüşüne eşlik etti.

Mac, gerçekten de olabilecek en kötü durumla karşılaştıklarını fark etti.

Bu korsanlar kasıtlı olarak Cortez'e saldırmıştı.

Daha önce savaş gemileri yok edildiğinde durumla ilgili kabaca bir fikri vardı ama imparatorluk gemilerine el koymaya cesaret etmiş olmalarına inanamıyordu.

Buz Mızrakları iki eskort gemisini bir anda yok etmişti.

'Korsanlar nasıl böyle bir büyücüye sahipler?'

Gökyüzü sararmış gibiydi.

Savaş büyücüleri hiçbir şey yapamadan korkunç bir şekilde öldüklerinde, Mac muhtemelen yapabileceği veya söyleyebileceği hiçbir şey olmadığını biliyordu.

"Siz pislik korsanlar...yanlış rakibi seçtiniz."

Bir öğrenci oturduğu yerden kalktı.

Mac, öğrencinin kızgın ifadesini görür görmez telaşlandı.

Acilen öğrenciye döndü.

"Be-, bekle bir dakika."

"Kapa çeneni. Gilassion Ailesi'nin oğlu olarak bu pisliklerin bu şekilde hareket etmesine artık tahammül edemiyorum. "

Bunu söyleyen erkek öğrenci gözlerini kapadı ve büyü yapmaya başladı.

Hayır, daha çok deniyor gibiydi.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin