Bölüm 62 - Traumen Yüzükleri (7)

1.9K 255 27
                                    


Sonraki gün...

Sabah erkenden, kasabadaki tüm halka üyeleri Beniang'ın evinin önünde toplandı.

Bu, Gisellan'ın önceki gece emrettiği bir şeydi.

"Neler oluyor? Daha çok erken."

"Önemli bir duyuru yapılacak."

"Umarım bu bir tasfiye beyanı değildir..."

"Öyle bir şey olmaz."

Öyle söylemelerine rağmen toplanan üyelerin hepsi tedirgindi.

Usta Osel Argento öldüğünde ve Halka Üst Yetkilisi ayrıldığında Traumen Yüzüklerinin düşüşü tetiklenmişti.

Bunu takiben halkaya güçlü bir aidiyet duygusu hisseden üyeler bile ayrılmıştı.

Şimdi halkada kalanlar sadece halkanın devamına hayatlarından daha çok değer verenlerdi.

Bu yüzden endişeliydiler.

Halkanın dağılmasını önlemek için ne kadar uğraşırsa uğraşsınlar, Beniang tasfiye ilan ettikten sonra çabaları boşuna gitmiş olurdu.

Halka Ustası'nın görevlerini yerine getirecek kadar yetenekli olan tek kişi oydu.

"Tüm halkanın yükü Usta Beniang'a çok ağır gelmiş olabilir."

"Şu Basilisk Kuyrukları'na lanet olsun, o piçleri yok etmeliydik."

"Bu kadar hızlıca bir ittifak kurabileceklerini kim bilebilirdi?"

"Usta Pelik kurnaz bir kadın. Neler olduğunu fark ettiğimizde her şey neredeyse tamamlanmıştı."

Üyeler kendi aralarında sohbet ederken evin ön kapısı açıldı ve Beniang dışarı çıktı.

Kapının önünde durarak kalabalığı yavaşça gözlemledi.

"Günaydın, Traumen Yüzükleri halkasının değerli üyeleri."

Sesi havada yankılandı.

Üyeler onun sesini beğendi.

Özellikle sık ormanlarla çevrili bu yerde, Beniang'ın sesinin sabah güneşi kadar güzel olduğunu söylemek yeterli değildi. Sesi epey iyiydi.

"Bugün yapmam gereken önemli bir duyurum var bu yüzden hepinizi sabahın erken saatlerinde buraya çağırdım."

Duyuru sözcüğünü duyduklarında halka üyeleri bir kez daha kendi aralarında yüksek sesle tartışmaya başladılar.

Bir yandan da söz konusu duyurunun niteliği hakkında herhangi bir ipucu bulabilmek için Beniang'ın yüzüne baktılar.

Beniang endişelerini hafifletmek için gülümsedi.

"Halkamıza mutlu bir şekilde yeni bir Halka Üst Yetkilisi'ni tanıtmak isterim."

"Huh?"

"Halka Üst Yetkilisi mi?"

"Bu... Bu çok ani."

Tamamen beklenmedikti.

Halka Üst Yetkilisi, bir halkadaki ikinci kişiydi ancak aynı zamanda halka yöneticileri ve üyeleriyle Halka Ustası'ndan daha yakın bir ilişkisi olurdu.

Ek olarak dış olaylarda yer alma olasılıkları Halka Ustası'ndan daha yüksekti bu nedenle bir anlamda halkanın yüzü olarak düşünülebilirlerdi.

Bu yüzden Halka Üst Yetkilisi genellikle halkanın en yetenekli üyesiydi.

Diğer halkalara güçlü bir yüz göstermek için öyleydi.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin