2.kitap-Bölüm 68-Beklenmedik Bir Yoldaş(1)

1.1K 142 14
                                    

Frey yemeğin tadını bile hatırlayamıyordu. Tüm bu süre boyunca düşüncelerinde kaybolmuştu.

Frey kolunu sıvayıp sol koluna bakmadan önce arkasındaki odanın kapısını kapattı. Sadece dış görünüşüne değil, içine de bakıyordu.

Bir sonuca varması uzun sürmedi. Ve sonuç, kolunda tek bir çizik olmadığıydı.

Kolunun içi ve dışı tamamen iyileşmişti.

"İşte bu yüzden fark etmem bu kadar uzun sürdü."

Büyük ihtimalle aşağı inene kadar fark etmemesinin nedeni buydu. En ufak bir acı bile olsaydı, hemen fark ederdi.

Frey kolunu uzattı, bir o yana bir bu yana çevirdi. Bunda yanlış bir şey yoktu.

Ciddi yaralanmanın neden ortadan kaybolduğunu düşünmeye çalıştı. Önce, çökmeden önce olanları düşündü.

Milled'i indirdikten sonra kristalini aldı ve kristali vücuduna emildi.

"..."

Bunu hatırlayarak, hemen ilahi gücünü kontrol etti.

Şok, Frey'in yüzüne hızla yayıldı.

'En az on kat arttı.'

Frey şimdi fırlatabileceği yıldırımın ne kadar güçlü olacağını hayal bile edemiyordu. Artık kristali doğrudan emdiği için, bu artık bir Yarı Tanrı ile karşılaştırılabilir bir güç uygulayabileceği anlamına gelmiyor muydu?

Frey bunu daha sonra düşünmeye karar vermeden önce bir an düşündü. Her halükarda, ilahi gücünü destekleyici bir yetenekten ziyade ana saldırı gücü olarak kullanmasının artık imkansız olmadığı açıktı.

'Yaralarımın kaybolması, ilahi gücün patlayıcı artışıyla mı ilgili?'

Şövalyeler ve Sihirli Savaşçılar gibi vücutlarını aşırı derecede eğitenler, vücutlarını bir dereceye kadar yeniden yapılandırabiliyorlardı. Vücutlarında biriken atıklar tamamen dışarı atıldı ve iskeletleri en ideal şekle getirildi.

Bazı fenomenler meydana gelirse, engellilerin, tedavisi olmayan hastalıkların ve hatta uzuvları kopmuş olanların bile tamamen iyileşebileceği söylendi.

"Çoğu Şövalye ve Büyü Savaşçısının gerçek yaşlarından çok daha genç görünmesinin nedeni budur."

Elbette Büyücüler belirli bir aşamaya geldiklerinde yaşları yavaş yavaş yavaşladı, ancak iskeletleri yeniden hizalanmadı ve onlar gibi genç görünümlerini geri kazanmadılar.

Bir bakıma ilahi güç de bir tür enerjiydi. Bu nedenle, ilahi güçte patlayıcı bir artışın kendi kendini iyileştirme yeteneğini etkilemesi mümkündü.

Ama Frey başını salladı.

Vücudunun yeniden yapılandırıldığını gösteren hiçbir işaret bulamamıştı.

Bu, geriye tek bir olasılık kaldığı anlamına geliyordu.

Frey'i hana getiren siyah saçlı adam. Bir şey yapmıştı.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin