2.kitap-Bölüm 45- Acil Durum Toplantısı (5)

1.4K 162 14
                                    

"Dur."

Elliah'ın sözleri üzerine Frey hareket etmeyi bıraktı. Aynı şey diğer üçü için de geçerliydi.

Ama bu sadece onun emirlerine uydukları için değildi. Bunun yerine, Elliah'ın ilahi gücü o anda silinip gitmiş gibi kayboldu.

Frey daha sonra kafası karışmış bir sesle konuştu.

"Dur ne demek?"

"Kabul edeceğim. Sizler Yarıtanrılara karşı savaşmak için niteliklisiniz."

Elliah'ın etraflarında esen rüzgarlardan bile daha soğuk olan ifadesi değişmedi ama sesi garip bir şekilde yumuşaklaştı.

"Bizi test etmeyi bitirdin mi?"

"Sadece biraz. Yeterince iyi olmasaydın, seni burada öldürürdüm."

Yalan söylüyormuş gibi görünmüyordu.

Elliah'ın gösterdiği öfke, rol yapamayacak bir şey değildi.

Yine de duygularını bu kadar kolay kontrol edebilmesi onun üstün bir varlık olduğunun kanıtıydı.

Elliah sonunda ağzını açmadan önce bir an düşünür gibi oldu.

"Doğru bir değerlendirme yapacak olursam, o zaman Lich ve Magic Warrior şüphesiz geçer. İkiniz zaten kahraman denilecek seviyeye ulaştınız. Ve..."

Elliah'ın bakışları Snow'a döndü.

"Sen... Riki'nin Havarisi miydin?"

"Bu doğru. Nasıl bildin? Güçlerimi bile kullanamıyorum."

Elliah, Snow'un şaşırmış ifadesine homurdandı.

"Hmf. Muhtemelen Riki'nin kılıç tekniklerini çok fazla izlemişsindir, bu yüzden bilinçaltında onları özümsemişsindir. Riki'nin tüm alışkanlıkları kılıç ustalığında saklı. Ha bir de doğru söyle."

"Ne?"

"Güçlerini kullanamayacağından değil; Yapmayacağın şey bu. Riki öldü, yani artık bir Havari değilsin. Başka bir deyişle, vücudunuzdaki ilahi güç artık ödünç alınmıyor. Gücünüzü ve kontrolünüzü artırmazsanız, o zaman içinizdeki güç baş belası olur."

"..."

Snow'un ifadesi ciddileşti ama bu sözleri çürütmeye cesaret edemedi.

Bu, Elliah'ın sözlerinin doğru olduğu anlamına geliyordu.

"Ama potansiyelini düşünürsem, geçersin. Riki artık öldü, bu yüzden vücudundaki gücüyle kesinlikle muazzam bir seviyeye ulaşacaksın. Şimdi o zaman... insan Büyücü, adının Frey olduğunu mu söyledin?"

Elliah'ın ifadesi bir şekilde daha soğuk hale geldi.

"Tamamen dürüst olmak gerekirse, senin için hayal kırıklığına uğradım."

"..."

"Biliyorsun, senden gerçekten büyük beklentilerim vardı ama... o sihir de neydi öyle? En iyi ihtimalle 8 yıldızdı. Böyle bir şey sadece ölümlülere karşı işe yarar. Artı, kullandığın ilahi güç Indra'ya ait. Lord'dan bahsetmiyorum bile, senin seviyende Agni veya Nozdog ile bile dövüşemiyorsun."

[Frey'in komutları kusursuzdu.]

Şaşırtıcı bir şekilde, Frey'in savunmasına gelen Diablo'ydu. Bunun nedeni, Frey'in az önce savaşta sergilediği analitik yeteneği ve net yargısı karşısında tamamen şaşırmış olmasıydı.

Elliah bu sözler üzerine başını salladı.

"Katılıyorum. Bu yüzden çok garip buluyorum. 100 yıldır yaşadığını bile sanmıyorum ama Yarıtanrılara karşı savaşma konusunda epey tecrübesi varmış gibi geliyor."

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin