"Haklısın."
Heinz sendeleyerek yerden kalktı.
Başı eğikti ve yüzünde garip bir ifade vardı.
"Dediğin gibi Frey öldüyse, onun için gerçekten yas tutmaya hakkım yok. Huh."
Sanki ruhundan bir parça kaybetmiş gibi boş boş güldü.
"Sadece Frey'i bu cehennemden çıkarmak istedim."
"Cehennem mi?"
"Sağ."
Shuk.
Heinz gömleğini çıkardı.
Bunu gören Frey'in kaşları çatıldı.
Heinz'in iyi eğitilmiş vücudunda korkunç yaralar vardı.
Derisinin neredeyse her santiminde kesikler, yırtıklar ve dikişler bulunabiliyordu.
"Aynı anda hem ilahi gücü hem de manayı barındırabilen ve kullanabilen bir beden, kendi içinde nadir bir örnektir. Blake ailesi için her zaman sadece bir test konusu oldum. Ne fazla ne eksik."
Bir süre sessiz kaldıktan sonra Heinz devam etti.
"Mischael için de aynıydı. Deneyler başlamadan önce de farklıydı. İyi bir insan olduğunu söyleyemem ama kesinlikle doğru eğitimle biri olabilirdi. Ancak deneylerin yoğunluğu her geçen gün daha da güçlendi ve iradeli olmayan Mischael'in kırılmaması için böyle çarpık bir yöne gitmekten başka seçeneği yoktu... 'seçilmişler' gibi. ', hepimiz bu çilelerden geçmek zorunda kaldık."
"..."
"Frey doğduğunda... gülümsemesi bir meleğinki gibiydi. Böyle güzel bir gülümsemenin asla kaybolmamasını umuyordum. Değerli kardeşimin bu lanetli ailede acı çekmesini istemedim. Yani... Mana damarlarını kasten bloke ettim."
Frey kaşlarını çattı.
Frey'in vücuduna ilk girdiğinde hissettiği rahatsızlık hissini açıkça hatırlıyordu.
Üçüncü bir tarafın mana akışını engellediğinden emindi ve şimdi Heinz sebebin kendisi olduğunu kabul ediyordu.
"Blake ailesinde olmamasının onun için daha iyi olacağını düşündüm. Başka bir yere gidebilseydi. Akranlarıyla kalabileceği akademi gibi... İyi anlaşacaklarına inanıyordum."
"Westroad Akademisi, Frey Blake için başka bir cehennemdi."
Frey bu sözleri sakince söylediğinde, Heinz bir kez daha başını eğdi.
"...Okulda herhangi bir zorbalık hakkında bir şey duymadım."
Elbette bilmeyecekti.
Westroad Akademisi'ndeki tüm öğrenciler soyluydu.
Neredeyse konuşabildikleri andan itibaren onlara siyasetin temelleri öğretildi.
Bu nedenle, profesörleri korkutmadan, gizlice zorbalıklarını gerçekleştirebildiler.
Ve Frey'in ürkek doğası nedeniyle, bunu kimseye söylemesine imkan yoktu.
Bu yüzden Heinz, kardeşinin akademide gördüğü muameleyi hiç duymamıştı.
"...ama o çocuğun kişiliği göz önüne alındığında, sanırım böyle bir şey doğaldı."
Acelesi vardı ve bunu düşünmemişti.
Ama bu tür bahaneler artık anlamsızdı.
Heinz dudağını ısırdı.
"Ve onu bu kadar zayıf yapan bizdik. Bunun hiçbir mazereti yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...