2.kitap-Bölüm 86-Beniang Argento (4)

1K 131 7
                                    

"Gitmesen olmaz mı?"

Beniang bunu söylerken Osel'e baktı.

Ösel kızına döndü. Ve sadece onun parlak, masum gözlerini görünce yüzüne parlak bir gülümseme yayıldı.

"Endişeli misin?"

"...bu bir Kıyamet. Diğer Yarıtanrılardan tamamen farklı canavarlar olduklarını duydum. Böyle bir varlık varken nasıl olmaz..."

"Elbette ben de korkuyorum."

Osel yumuşak bir sesle konuştu.

"Kalbimde kaçma arzusu çok güçlü. Ah, bu diğer çevre üyelerinin asla duymaması gereken bir şey."

"...bunu yapabilirsin."

"Bunu yapamayacağımı bilmiyor musun? Bu kaçarak çözülebilecek bir sorun değil."

"..."

Beniang'ın endişelendiği açıktı.

Osel korkmadığını söylese yalan söylemiş olurdu. Ama iyiydi.

Hala içtenlikle gülebiliyordu.

"Yarı tanrılar kesinlikle korkutucu varlıklardır. Ama olduğundan daha korkutucu şeyler de var."

"Ne gibi?"

"Aileni kaybetmek."

Osel'in bakışları Beniang'a takıldı.

"Dönecek bir evinin olmaması."

"...Ben de babamı kaybetmekten korkuyorum."

"Hah. Geri dönmem için başka bir neden de bu. Endişelenme. Rezil muhteşem bir operasyon tasarlamış. Her şey plana göre giderse sorun çıkmaz."

Her şey plana göre giderse. O zaman bile Beniang bu ifadenin ne kadar gülünç olduğunu biliyordu.

Hedefleri Apocalypse sınıfı bir Yarı Tanrıydı. Bir ülkeyi tek başına yok edebilecek gerçek bir aşkın varlık.

Hiçbir şey ters gitmeden böyle bir hedefi düşürmeleri mümkün değildi.

Seni seviyorum. Ve üzgünüm.

Bu sözleri söylerken gülümsemişti.

İlk başta kabul edemedi. Aksine sözünü tutmadığı için Osel ve Eizek'e kızgındı.

Ve böyle bir davranışın ne kadar anlamsız olduğunu anlayınca ağladı. Sanki dünyanın sonu gelmiş gibi ağladı.

Duyguları yatıştıktan sonra depresyona, kendinden şüpheye ve yalnızlığa yenik düştü.

O zaman bile, zaman geçmeye devam etti. Yavaş yavaş ama emin bir şekilde.

Zamanla, duyguları yavaş yavaş seyreltildi. Bir noktada, Beniang yine gülümseyerek Osel hakkında konuşmaya başladı.

Ancak, vasiyetini duyduğu andan itibaren, asla anlayamadığı bir şey vardı.

Kendi ölümünün yüzüne nasıl bakıp gülümseyebildi?

* * *

Ivan tökezledi.

Sanki hayatı elinden alınmış gibiydi. Vücudunu hareket ettirecek gücü bile yoktu.

Ivan tüm manasını, zihinsel gücünü ve hatta canlılığını bu yumruğa koymuştu.

O an yıkılmaktan başka bir şey istemiyordu. Bir an için bile olsa gözlerini kapatabilseydi, bundan daha büyük bir mutluluk olmazdı.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin