Frey ve İvan'ın tepkilerini umursamayan Riki, parmağıyla havada bir çizgi çekti.İndra'nın kafası sanki bir kılıçla kesilmiş gibi ikiye bölündü.
Riki'nin eli daha da hızlı hareket etti.
Yarımlar, çeyrekler, sekizler... Sürekli kafasını kesmeye devam etti. Çok geçmeden İndra'nın kafası tamamen parçalanmıştı.
Ivan, istemsizce dilini tıkladı. İzlediği şey, korkunç bir beceri gösterisiydi.
Riki'nin az önce göstermiş olduğu beceri, usta şövalyelerin bile en keskin kılıcı kullansalar bile yapamayacakları bir şeydi.
Bir süredir sessiz kalan Frey nihayet ağzını açtı.
"O, şimşek gücüne sahip olan Yarıtanrı mıydı?"
"Evet. Elbette bunu kanıtlamamın bir yolu yok... "
"Hayır. Gerek yok."
Sadece bir kafaydı ama anlayabiliyordu.
Bunun nedeni, Frey'in muhtemelen kıtadaki tüm varlıklar arasında Yarıtanrıyla en çok karşılaşmış kişi olmasıydı.
Riki'nin geri getirdiği kafa, muazzam düzeyde İlahi Güç yayıyordu.
Bu bir Havari kullanarak bile taklit edilebilecek bir şey değildi.
Riki, Frey'in kendinden emin ifadesine bir göz attı.
"Daha önce Yarıtanrilerle karşılaşmış gibi davranıyorsun. Ivan'dan çok daha ilginç bir insansın. "
"..."
"İyi. Şu anda önemi yok. Her neyse... Oydin'i bir an önce öldürmeniz lazım. "
"Özel bir nedeni var gibi görünüyor."
"Var. Kıyametgetirenler tarafından atanan havariler diğerlerinden farklıdır. Daha önce de söylediğim gibi sadece İlahi Güçlerini gizlemekle kalmaz sahip oldukları güç de birkaç kat daha yüksektir ve en önemlisi, patlayıcı bir güçle güçleniyorlar. "
Ricky, İvan'ı işaret etti.
"İki ay önce İvan, tek başına Oydin'le başa çıkmak için yeterliydi. Çünkü o zamanlar sadece kısa bir süre önce Havari olmuştu. Şimdi ise güçlerinizi birleştirseniz bile onu yenemeyebilirsiniz. "
"...Sadece iki ayda gerçekten bu kadar güçlenmiş olabilir mi?"
Frey buna inanmakta güçlük çekti.
RIki'nin güçlerini ne kadar tahmin ettiğini bilmiyordu ama Frey, İvan'la birlikte çalışırsa Lukes gibi aynı anda birkaç Havari'yi yenebileceğinden emindi.
"Büyük Reynols Ormanı'nda ortaya çıkan ölümsüzler, Oydin'in gücünü kullandıktan sonra kalan kalıntılar."
Kalıntılar.
Eğer biri Frey ve İvan'ın tek taraflı katliamını düşünürse ölümsüzler pek bir şeye benzemeyebilir ancak ormandaki ölümsüz gruplar, onlarla karşılaşacak kadar şanssız B sınıfı herhangi bir paralı askeri anında yok edebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasíaWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...