2.kitap-Bölüm 25- [****](4)

1.4K 169 1
                                    

Frey, Heinz'in odasına yöneldi ve kapıyı çalar çalmaz içeriden ağır bir ses duydu.

"İçeri gel."

Kapıyı açtı ve içeri girdi.

Heinz masasında oturmuş, yavaş yavaş bir kitabın sayfalarını karıştırıyordu.

Frey'i gördüğüne şaşırmış görünmüyordu.

"Söyleyecek bir şeyim olduğu için geldim."

"...Anlıyorum."

Heinz kitabını kapattı ve önündeki bir sandalyeyi işaret etti.

Frey hiç tereddüt etmeden oturdu ve Heinz'e baktı.

"..."

Ona bu şekilde bakan Frey, onunla Heinz arasındaki birçok benzerliği hemen fark etti.

Sokakta birlikte yürüseler, herkes kardeş olduklarını hemen anlardı.

Frey başını salladı.

Buraya bunun için gelmedi.

Dolaylı olmasına da gerek yoktu.

Bunun için zamanı yoktu.

Bunun yerine, Frey hemen Heinz'e gelmesinin ana nedenini söyledi.

"Bugünden itibaren Leita'yı öldürmek için bir strateji geliştireceğim."

Heinz'in ağzı ince bir çizgi halini aldı.

"Neden?"

"Çünkü o Leyrin'in Havarisi."

Frey, en ufak bir tepkiyi bile kaçırmak istemiyormuş gibi Heinz'in yüzüne baktı.

Hemen yanıt gelmedi.

Heinz içini çekmeden önce bir an için ağır bir şekilde durakladı.

"...Anlıyorum."

"Bunu mu bekliyordun?"

"Doğal olarak. Annem her zaman şüphelilerden biriydi. Öyle olsa bile, her zaman Babamın Havari olacağını düşündüm... ama nasıl öğrendin?"

"Bu önemli değil."

Frey ellerini kavuşturdu.

"Buraya amacının ne olduğunu öğrenmek için geldim."

"Amacım?"

"Tam olarak ne istiyorsun?"

Frey'in sorusu oldukça doğaldı.

Şimdi bile, Heinz'in amacını henüz öğrenmemişti.

Şu anda Yarıtanrıların kampında bir casus olarak Çember'e yardım ediyor gibi görünüyordu.

Ama bir keresinde Frey'e Çember'e fazla güvenmemesini tavsiye etmişti.

Eğer gerçekten Çember'in tarafında olsaydı, Heinz bu sözleri asla söylemezdi.

Heinz, ilahi gücü kontrol edebileceğini öğrenirlerse, Çember'e yayılacak dalganın ne kadar büyük olacağını da biliyordu.

Bu gerçek ortaya çıkarsa, her an şiddetli tepkilere karşı dikkatli olması gerekecekti.

Yani onun yerine Yarı Tanrılar için bir casus muydu?

Frey bunun da olası olmadığına inanıyordu.

Ne de olsa Heinz, Yarı Tanrılar için bir casussa, onunla işbirliği yapmak için hiçbir nedeni yoktu.

Niyeti ne olursa olsun, bir casus olarak, Leyrin bu kadar zayıf bir durumdayken Frey'i asla Blake ailesine getirmeyecekti.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin