Bölüm 34 - Arkadaş (3)

2.3K 302 3
                                    



Lylia dışında herkes Frey hakkında çok iyi bir izlenime sahip görünüyordu.

Shepard hafifçe güldü.

"Hah, aklıma geldi de Sonia'yı tanıyorsun değil mi?"

"Onunla İspania dağlarında tanıştım."

"Bir şeyler duydum. Bir paralı asker grubunu kendi başına yok ettiğini söyledi. Önce bir lich sonra da paralı askerler... ve Peran'dan iki yaş daha genç olduğunu biliyorum bu da bu başarıları daha da inanılmaz kılıyor. "

Bu sadece bir iltifat değildi.

Shepard sanki söylediği şeyleri öylesine söylüyormuş gibi konuşmaya devam ederken Frey hafifçe gözlerini kıstı.

"Ama Cehennem Dağlarında ne tür bir işin vardı ki?"

"..."

Sorusunun zamanlaması tek kelimeyle mükemmeldi.

Elbette Frey'in doğruyu söylemeye niyeti yoktu ama Shepard'ın ne yapmaya çalıştığına dair bir ipucu elde etmişti.

Dük'ün o ana kadar söylediği her şey bu soruyu sormak içindi.

Frey ifadesiz bir şekilde yanıt verdi.

"Kişisel işlerim vardı."

"Hoo. Kişisel işler mi?"

"Bu sadece önemsiz bir mesele, Lordumun ilgisini çekecek bir şey değil."

Frey gülümseyerek bu kelimeleri söylediğinde, Shepard sorgulamaya daha fazla devam etmedi.

Frey'e biraz ilgili bir ifadeyle baktı ve artık o konudan bahsetmedi.

Bir süre çok farklı şeyler hakkında konuştular. Akademi, büyü kuleleri ve diğer aileler hakkında şeyler.

Konuşmaları ilerledikçe Shepard bir şey hatırlamış gibi bir kez daha konuştu.

"Son zamanlarda üzerinde çalıştığım bir büyü var ve görüşlerini duymak isterim."

Tuhaf bir sessizlik anından sonra Frey sonunda cevap verdi.

"Yardımcı olabileceğimi sanmıyorum."

"Bu önemli değil. İhtiyacım olan şey yeni bir bakış açısı. Sohbetimiz sırasında fark ettim ki dünyaya bakışın benden çok farklı. Beklentilerimi karşılayacağına eminim. "

"..."

"Elbette, beklediğim sonuçları alamazsam seni suçlamayacağım. Seni zorlamıyorum ve sana daha fazla baskı yapmaya çalışmıyorum. "

Özel olarak konuşmak istediği belliydi.

Frey bir an için Shepard ile göz teması kurdu.

Onun için kesin olan bir şey vardı ve o da Shepard'ın onunla ilgilendiğiydi.

Frey de onunla ilgileniyordu.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin