Urd, Frey'e bakarken gözlerini kıstı.
'O bir insan mı?'
Muhtemelen öyleydi. Ama emin olamıyordu.
Garip olan da buydu.
İçindeki ilahi gücü kolayca hissedebiliyordu. Ama bir Havari'dekiyle aynı miktarda değildi.
Örneğin, Phoenix, Nix, normal Havarilerden çok daha fazla ilahi güce sahipti. Ancak bu, yalnızca Agni'nin, bir Mahşerin Havarisi olduğu için mümkün oldu.
Ancak bu adamın ilahi gücü Nix'inkinden birkaç kat daha güçlüydü.
Eğer bu onunla ilk tanışması olmasaydı, onun bir Yarı Tanrı olduğundan emin olacaktı.
Üç kız kardeş bakıştılar.
Bu adamın kesin kimliği hala bilinmiyordu. Gerçekten denerlerse onun kim olduğunu anlayabilirlerdi ama bunu şimdilik erteleyebilirlerdi.
Ne de olsa o anda akıllarında tutmaları gereken bir şey vardı.
Önlerindeki bu kişi hafife alınacak biri değildi.
Yol.
Üç Nornir kız kardeş aynı anda hareket ederek gözden kayboldular. O kadar hızlı hareket ediyorlardı ki onları çıplak gözle görmek imkansızdı.
Frey gözlerini kıstı.
Figürlerini net göremiyordu ama aralarındaki mesafeyi hızla kapattıklarını görebiliyordu.
'Yakın dövüşü mü tercih ediyorlar?'
Frey giydikleri ekipmanı hatırladı.
Hepsi savaşçılar gibi zırh giymişlerdi ve her biri sırasıyla bir kılıç, mızrak ve balta kullanıyordu.
Herhangi bir uzun menzilli savaş araçlarına sahip olmayabilirlerdi ya da varsa, çok tehdit edici olmayabilirdi. Bu yüzden mesafeyi kapatmaya çalışıyorlardı.
Herhangi bir sonuca varamadı, ancak Frey, Milled'den daha kolay savaşacaklarını düşünmeden edemedi.
"Durabilir misin?"
"Evet. Seni destekleyeceğim."
Frey, Nix'e bakarken başını salladı.
"Fazla abartma."
Nix başını salladı ve geri çekildi.
Frey tekrar gökyüzüne baktı. Sonra 9 yıldızın gücünü serbest bıraktı.
"Mutlak Alan."
Frey'in alçak mırıltısının ardından, vücudundan karanlık bir ışık fışkırdı ve her yöne yayıldı.
Kısa sürede tüm bölge Frey'in mutlak kontrolü altına girdi. Yine de, hepsi farklı yönlerde hareket eden üç Yarıtanrı'yı dizginlemek için yeterli bağlayıcı gücü uygulamak zordu.
Elbette, Frey'in amacı onları hareket etmekten alıkoymak değildi.
Bunun yerine, duyularının menzilini artırmak için Mutlak Alanını serbest bırakmıştı.
"Onları hâlâ göremiyorum."
Ama şimdi onları hissedebiliyordu. Üç figür ona aşırı hızlarda koşuyordu.
Hızlılardı. Frey'in beklediğinden çok daha hızlı.
Hareket etmeyi bırakmazlarsa, Mutlak Hat ile onlara vurması çok zor olurdu.
O anda aklıma birkaç önlem geldi.
Ya yapabileceği en hızlı büyüleri kullanabilir, düşmanların hareketlerini yavaşlatabilir ya da savunmaya odaklanıp saldırılarından kaçınabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...