Bölüm 68 - Paralı Asker (2)

1.9K 214 0
                                    



Frey, hemen yeni bir Paralı Asker Kartı aldı.

Bronzdan yapılmış gibi görünen C seviyeli kartın aksine, A Seviyesi Paralı Asker Kartı parlak altından yapılmış gibiydi.

Tek gözlü adam Domki ona bir uyarıda bulundu.

"Gördüğün gibi bu paralı asker kartı altından yapıldı bu yüzden çok değerli. Genel bir mağazada düzinelerce altın karşılığında satılabilirler bu yüzden yeniden basılmaları da çok maliyetli. Kaybetmemeye çalış. "

"Anlıyorum."

"...Sen 5 yıldızlı bir büyücü müsün?"

"Evet."

Domki'nin gözleri şaşkınlıkla parladı.

Tepkisine baktığında Frey, Eizek'in tavsiyesini hatırladı.

Eizek, dışarıda çalışırken 5 yıldızlı bir büyücü gibi davranmanın en uygun yol olacağını söylemişti.

Bunun nedeni, herhangi bir şüphe uyandırmadan insanların gücünü fark etmesini kolaylaştırmasıydı.

5 yıldızın üzerinde olan bir büyücü olsaydı bir paralı asker grubunun parçası olmaması veya tanınmamış olması garip olurdu.

Özellikle de Kain gibi genç bir büyücü.

Bu nedenle Frey, Kain'in yüzünü kullanırken 5 yıldızın üzerinde herhangi bir büyü kullanma niyetinde değildi.

Onu zorlayacak herhangi bir şeyle karşılaşmayı beklemiyordu sonuçta.

"Asa olmadan bile harikasın."

Asa.

Şimdi düşününce Frey bir asa bulmayı unuttuğunu fark etti.

Bunun nedeni, zaten Büyük Bilge'nin Asasına sahip olmasıydı.

'Asası olmayan bir Büyücü bazı şüpheler uyandırır.'

Bu nedenle sadece görünüşte gözükmesi için bir asa taşıması gerekecekti.

Frey o gün bir tane almaya karar verdi.

Neyse ki Domki asa hakkında başka bir şey söylemedi.

"Bir paralı asker grubunun parçası mısın?"

"Değilim ve şu anda herhangi bir gruba katılmayı düşünmüyorum."

"Anlıyorum."

Domki biraz pişmanlık duyan bir ifadeyle dudaklarını şapırdattı.

Bir paralı asker grubunun lideri olarak bu genç adamın grubuna katılmasını çok istiyordu.

Hangi paralı asker grubuna katılmak isterse istesin, 5 yıldızlı bir büyücü olarak açık kollarla karşılanacak ve kraliyet ailesinden biriymiş gibi muamele görecekti.

Bunun nedeni, bu sektörde her zaman bir büyücü eksikliği olmasıydı.

Hatta 3 yıldız ve 4 yıldız büyücülere sadece bu nedenden aynı rütbedeki diğer Paralı Askerlere göre on kattan fazla ödeme yapılırdı.

Domki'nin paralı asker gurubu zaten etkileyici olan 5 yıldızlı bir büyücüye sahipti ancak nasıl bakarsa baksın, Frey çok daha güçlüydü.

Elbette Frey ona düşüncelerini söylediği için artık onu zorlayamazdı.

"A seviye paralı askerler, Paralı Asker Loncası içinde ücretsiz konaklama hakkına sahiptirler ve herhangi bir bağlı demirciden ayda bir ücretsiz ekipman onarımı talep edebilirsin. Ek olarak imparatorluğun ve müttefiklerinin sınırlarına girerken veya bu sınırlardan çıkarken herhangi bir kısıtlama yoktur ve kendin bir Paralı asker grubu oluşturabilirsin. Orada..."

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin