Frey bir süre yerinden kıpırdamadı.
Riki'nin küllerine baktığında, içinde bir duygu fırtınası esiyor gibiydi.
Aynı zamanda, bir şeyin farkına vardı.
Frey, Yarı Tanrılara karşı savaşında muazzam bir etkisi olacak eşsiz bir yardımcısını kaybettiğini fark etti.
'…Riki'ye biraz daha güvenseydim...'
Ya da daha dikkatli hareket etselerdi.
Böyle pişmanlıklar kafasını doldurmaya başladı.
Ancak, tüm bu varsayımlar artık anlamsızdı.
Riki çoktan ölmüştü.
Şimdi, Frey sadece Riki'nin hayatı pahasına kazandığı yılı en iyi şekilde değerlendirmenin yollarını düşünebilirdi.
'Bundan önce.'
Frey, manasını Lucid'in mezarının yanında bir çukur kazmak için kullandı.
Ardından mana kullanmadan Riki'nin küllerini kendi elleriyle dikkatlice gömdü.
O sırada Frey'in eline bir şey çarptı.
Frey ne olduğunu kontrol ettiğinde, küllerin altına gömülmüş yumruk büyüklüğünde bir bilye buldu.
Parıldayan gümüşi boncuk ona Riki'nin saçını hatırlattı.
Bu onun Yarı Tanrı kristali olmalı.
Frey kristalle ne yapacağını merak etti. Ne de olsa bu bir Yarı Tanrı kristaliydi, bir Havarinin değil.
Onu ancak bir iksir haline getirildikten sonra kullanması mümkün olabilirdi, ama bu kendi başına yapabileceği bir şey değildi.
Aslında, Adelia'nın da yapamayacağından emindi.
Sonra Hector'un yüzü zihninde parladı.
Simyada son derece yetenekli bir adama dönüşen Ejderha, bu kristali işleyemez miydi?
Ama bir sorun vardı.
"Hector'a gitmek gerçekten uygun mu?"
Kimliğinin açığa çıkması muhtemeldi.
Ama Hector onun Riki'nin 'Havari'si olduğunu bilmiyordu, ayrıca gelecekte Anastasia'nın cesedini ondan alması gerekiyordu.
Hector'un gözlerini hatırladığında Frey, o anda bile Golem'in yapımı üzerinde çalıştığından emindi.
Riskli de olsa Hector'u ziyaret etmeye değerdi.
Frey bunu düşünürken kristali kaldırdı.
Chuk.
Frey daha sonra Riki'nin bir kabzadan biraz daha büyük olan kırık kılıcını mezarına sapladı.
Frey yan yana duran iki mezara baktı.
Lucid ve Riki.
Bir insan ve bir Yarı Tanrı.
Böyle karşıt varlıkların mezarlarının yan yana yerleştirilmesi garipti.
Frey başını salladı ve zihnine odaklandı.
Yapılması gereken çok iş vardı ve duygusallık içinde yaşayacak zamanı yoktu.
Riki'nin sözlerini hatırladı.
“…Blake ailesi.”
Aksi takdirde Leyrin'in deneyinin yeri olarak bilinir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantastikWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...