Hitume Ikar, Lesha'dan sadece iki gün uzaktaydı.
Kıtanın etrafındaki adalar arasındaki en gizemli ülkeye bakarken Frank ağzını açtı.
"Ülkede yabancıların kullanabileceği tek bir liman var. 'Lutaha' denir. Geçmişte ticaret yaparken ziyaret ettiğim tek yer orası. Başka bir deyişle rolümüz burada sona eriyor."
"Peki ya geri dönme zamanı geldiğinde?"
"Olay yoksa Hitume İkar size bir tekne verecek. Onunla geri dönebilirsin."
Ivan başını salladı.
O sırada gemi Lutaha iskelesine ulaştı ve demirlemek üzereydi.
"Dur!"
Daha sonra birinin yüksek sesle bağırdığını duydular.
Ivan rıhtıma bakmak için döndü.
'Ondan biraz fazla adam. Öndeki adam lider mi?'
Ivan onlara baktı ve dedi.
"Bu ne?"
"Kendinizi tanıtın!"
Kibirli ses tonu Ivan'ın yüzünün hafifçe seğirmesine neden oldu.
"Benim adım Ivan!"
Hiçbir zaman iyi huyları olmayan İvan, kendisinden daha yüksek sesle bağırınca, adam biraz acıdı. Ivan'ın sesindeki manayı hissedebiliyordu.
Elbette bir misafirin sahip olması gereken tavır bu değildi.
Bunu gören Anastasia gülümsedi ve dedi.
"Buradan devralacağım genç dostum."
"...Korkarım sadece dışarı çıkarsan sana gülülür."
Bu sözleri duyduğunda Anastasia, çökkün bir sesle mırıldanmadan önce vücuduna baktı.
"Kesinlikle öyle görünüyor."
Ondan daha genç görünüyordu.
Dro'nun bu konuyla ilgilenmediği açıktı, bu yüzden Anastasia söylemeden önce sadece iç geçirdi.
"O zaman şöyle yaparız. Söylediklerimi onlara söyleyeceksin."
"Peki."
Ivan, Anastasia'nın sözlerini soğuk bir sesle tekrarlamadan önce başını salladı.
"Lesha'nın Büyük Ortağı tarafından Hitüm İkar'ın ülkesine girmemize izin verildi."
Daha önce bağıran adam tekrar konuşmadan önce aşağıda biraz gürültü oldu.
"Toplamda üç katılımcı olduğunu duydum!"
Anastasia, adamın söylemeden önce görebilmesi için Dro'ya gelip yanlarında durmasını işaret etti.
"Üç kişiyiz."
Adam üçünü tek tek inceledi.
Ivan'ın ifadesi buruştu.
"Bu hiç iyi hissettirmiyor. Büyük Medyumdan izin almamıza rağmen bize böyle mi davranılıyor?"
"Bunun son ağ geçidi olması mümkün. Yine de bizim görünüşümüzü Büyük Ortamın onlara verdiğiyle karşılaştırmaları gerekiyor."
Anastasia'nın cevabını duymuş olsa da, Ivan hala homurdandı.
"Gözlerini oymak istiyorum."
"Buna izin veremem."
"Hmh. Ama o adam üç kişiye giriş izni verildiğini söyledi. Frey'e ne dersin?"
"...Bunu bir düşün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...