Verdandy'nin ilk gördüğü şey... Hayır, Norn adında tekil bir varlığa dönüşen Yarı Tanrı'nın gözlerini açtığında gördüğü ilk şey bir yumruk oldu.
Peak!
Norn ne olduğunu anlamadı.
Acıyı ancak onlarca metre öteye uçtuktan ve ağır bir şekilde yere çarptıktan sonra hissetti.
"Ah."
Ve Norn ilk sesini çıkardığında, ona vuran Anastasia bir kez daha üzerine kapandı.
Anastasia yumruğunu sıktı.
Anastasia'nın yumruğu, onun yaşındaki bir kızdan beklenebilecek kadar küçüktü ama içerdiği güç kavranamayacak kadar küçüktü.
Baba!
Anastasia'nın ardı ardına gelen saldırıları gök gürültüsü gibi geliyordu. Zemin, el ve ayaklardan gelen darbeler yerine sürekli top mermileriyle vuruluyormuş gibi ters döndü.
Norn'un bedeni fırtınada sürüklenen küçük bir yelkenli gibiydi.
26. darbeyi almak üzereyken aklı başına geldi.Hwik.
O kaçtı.
Bunu gören Anastasia dilini şaklattı. Sürpriz saldırıdaki eğlencesinin sona erdiğini hissetti.
Yüzünde boş bir ifadeyle uzakta duran Norn'a baktı.
İlk bakışta tam bir karmaşa gibi görünüyordu, ama aslında durum böyle değildi.
Anastasia'nın saldırılarının Norn üzerinde pek bir etkisi olmadı.Kullandığı dövüş sanatı tekniği Savaşçı Kralın Yumruğuydu ve beceri seviyesi düşük değildi. Üstelik, 1 milyon ME'lik güç çıkışı, hareketlerindeki herhangi bir sakarlığı telafi etmek için fazlasıyla yeterliydi.
Alışılmadık olan şey Yarı Tanrı'nın yetenekleriydi.
"Birleşmeden önce yakın dövüşü tercih etti."
Anastasia, Frey'in sesini duyunca başını eğdi.
"Birleşmeden önce mi?"
"Aslında üçe bölünmüştü."
"...ha. Bir Yarı Tanrı'nın bunu yapabildiğini ilk kez duyuyorum."
"Bu doğru."
Aynı zamanda bir Yarı Tanrı olan Elliah, bunun daha önce hiç yaşanmamış bir şey olduğunu söylemişti.
Frey, hala orada boş boş duran Norn'a baktı ve dedi ki.
"O yumruklar senin tam gücün değildi, değil mi?"
"Doğru, ama daha güçlü bir şey kullanmak için zamana ihtiyacım var. Ve bu, saldırılarımın gücünün iki katına çıkacağı anlamına gelmiyor."Anastasya omuz silkti.
"Bu, onu inşa etmem gerektiği anlamına geliyor. Bu benim tarzım değil ama sanırım Kasajin'in rolünü üstleneceğim."
"Hayır. Kasajin'i değiştirme fikrini kafandan at. Şimdi taklit etmeniz gereken Lucid'dir."
Sırf Savaşçı Kralın Yumruğu'nu kullandı diye Kasajin'in tarzını kullanmamalıydı.
Bu adamın şiddetli dövüş tarzı neredeyse tamamen kişinin içgüdüleri üzerine kuruluydu ve bu kolayca taklit edilebilecek bir şey değildi. İkiye karşı savaşırken, bire bir durumda bunu yapmak mümkün olsa bile, böyle bir şey imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasíaWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...