Oydin Predickwood avucuna baktı.Derisi beyaz ve yeşim gibiydi ve bu Yüce Elf için yaygın bir durumdu ancak cildi diğer Elflerle kıyaslandığında bile solgun görünüyordu.
Derisinden çıkan damarları açıkça görülebiliyordu.
Kooo.
Aniden soluk avucundan mor bir enerji fışkırmaya başladı.
Nozdog'un İlahi Gücü...
Bu sadece ölüleri diriltmekle kalmayıp onları hizmetkârları yapan aşkın bir güçtü aynı zamanda başkalarını da tam anlamıyla ölüme sürükleyebilirdi.
Uyumun sembolü olan Elflere yakışmayan bir güçtü ama mor enerji, yine de Oydin'in yüzüne bir gülümseme getirdi.
Shuk.
Bir anda bir şey hissetti ve enerjisini iz bırakmayacak şekilde yok etti.
"Neden bu kadar endişeleniyorsun?"
O anda önündeki boşluk bulanıklaştı ve orada bir şeyin yanılsamasını gördü.
İskeletmiş!
Bu, saf beyaz kemiklerden oluşan ve mor enerjiyle çevrili; göz deliklerinden yeşil duman fışkıran dev bir iskeletin illüzyonuydu.
Ölüme şekil verilseydi böyle olmaz mıydı?
En cesur adam bile bu figürle karşılaşsa zihnine yayılan katıksız baskı yüzünden çökerdi.
Bu iskelet, en güçlü beş Yarıtanrından biri olan Ölüm Kıyametgetireni, Nozdog'du.
[İndra öldü.]
İblislerin çığlıkları gibi korkunç bir sesi vardı ama Oydin tuhaf değilmiş gibi başını yana eğdi.
"Bunu yapan yine o hain miydi?"
[Evet ve daha önce olduğu gibi yine hiçbir iz bulunamadı.]
"..."
Oydin anlamıyordu.
Yarıtanrılar arasında bir hain olduğu gerçeğini hâlâ anlayamıyordu.
Gerçi bir ölümlü, böyle büyük varlıkların düşüncesini nasıl anlayabilirdi?
Oydin bunu çok derin düşünmedi.
[Bir sonraki toplantıya kadar dikkatli ol. Sen ölürsen ben de tehlikeye girerim.]
"Emredersiniz."
Ssss...
Nozdog'un figürü yavaş yavaş kayboldu ve alan bir kez daha sabitlendi.
Oydin homurdandı.
"Dikkatli ol."
Bu sadece dışarıda yapması gereken bir şeydi. Sonuçta, Büyük Reynols Ormanı'nda kimse ona zarar veremezdi.
Burası yabancılara kapalı bir yer değil miydi?
Tabii ki bu, nedenlerden sadece biriydi.
Başka bir deyişle burası onun için dünyanın herhangi bir yerinden daha güvenliydi.
Daha sonra kapısının çalındığını duydu.
Oydin kalktı ve kıyafetlerini düzeltti.
"İçeri gel."
Genç bir Yüce Elf kibarca kapıyı açtı.
Konuşmadan önce eğildi.
"Oydin, Kraliçe sizi çağırdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasíaWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...