2.kitap-Bölüm 41- Acil Durum Toplantısı (1)

1.6K 167 17
                                    

Frey, götürüldüğü iki katlı eve yüzünde tuhaf bir ifadeyle baktı.

Blake Ailesi konutuyla karşılaştırıldığında perişandı ama yine de Frey'in tek başına yaşaması için çok büyüktü.

"Sayın Gisellan, bu ev ne için?"

"Burası Rounder Frey'in bundan sonra kalacağı ev."

"Daha önce hiç görmedim..."

"Çünkü daha tamamlanmasının üzerinden bir ay bile geçmedi."

Gisellan kibarca cevap verdi ve Frey ona bakmak için başını çevirdi.

Gisellan, Trowman Rings'in üç Kuvvet Onurundan biriydi ve şu anda Magic Swordsman yolunda yürüyordu.

Belinde asılı olan 'Kungunil Hançer' özellikle dikkat çekiciydi.

Gisellan, Frey'in bakışlarını fark ettiğinde, gülümseyerek beline hançeri vurdu.

"Rounder Frey tarafından bana verilen hançer inanılmaz derecede yardımcı oldu."

"Dostluk yarışmasında tam bir zafer kazandığını duydum."

"Sadece şanslıydım."

"Şansla alakası yok."

Frey kararlı bir şekilde konuştu.

Başından beri, Sihirli Kılıç Ustası'nın yolu, diğer sınıflardan çok daha fazla çaba gerektiriyordu.

Ayrıca Gisellan'ın yaşı düşünüldüğünde, gece gündüz kelimenin tam anlamıyla çok çalıştığı ortaya çıktı.

Frey, Gisellan'ın omzunu okşadı.

"Sen çemberin hazinelerinden birisin. Lütfen iyi çalışmaya devam edin."

"...! Tabiki!"

Gisellan boğazında bir yumru hissederek boğuldu. Büyüdükçe daha duygusallaşıyormuş gibi geldi ona.

Gerçekten yaşlı bir adam olmaya başlamıştı.

Gisellan beceriksizce öksürdü ve zihnini temizledi.

Frey'den sadece birkaç kelime, ona bir başarı hissi vermesi için yeterliydi. O zaman, son birkaç ayda ortaya koyduğu yıpratıcı çabanın boşuna olmadığını fark etti.

Frey bir kez daha eve bakmak için döndü.

"...Ama nasıl bakarsam bakayım, bu benim tek başıma kullanamayacağım kadar büyük. Sadece bir odaya ihtiyacım var."

Bu gerçekti.

Büyük bir ev arzusu yoktu ve bir atölyeye ya da buna benzer bir şeye ihtiyacı yoktu.

İhtiyacı olan tek şey meditasyon yapabileceği tek bir odaydı ve biraz lüks eklemek isterse yumuşak bir yatak ekleyebilirdi.

Ama Gisellan kararlıydı.

"Bunu yapamam. Circle Rounder nasıl normal bir çember üyesi gibi bir odada kalabilir? Diğer çevreler bunu öğrense, bizimle durmadan alay ederlerdi. Bu aynı zamanda Trowman Rings'in statüsüyle de bağlantılı, bu yüzden lütfen Circle Rounder olarak itibarınızı koruyun."

"...Anladım."

Bunu duyduğunda, Frey artık reddedemezdi.

"Ve..."

Gisellan garip bir ifadeyle devam etti.

"Tek başına kullanmayacaksın."

"...?"

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin