"O nerede?"
"Çöl."
Frey kaşlarını çattı.
"İpek mi?"
"Muhtemelen oraya yakın. Oraya vardığımızda daha fazlasını öğrenmemiz gerekecek."
Torkunta'nın başını salladığını gören Frey, düşüncelere daldı.
Bunun nedeni, Silkid'in Sihirli Savaşçı Kral Kasajin'in son bulduğu ve Ivan'ın şu anda Kasajin'in kalıntılarını bulmaya çalıştığı yer olmasıydı.
'Bana Ivan'la karşılaşacağımı söyleme.'
Frey daha sonra sanki uğursuz bir düşünceyi siliyormuş gibi başını salladı.
"İyileşmesi yaklaşık bir yıl sürecek, yani eğer savaşırsak o zaman içinde yapmamız gerekecek."
"Kulağa iyi geliyor."
"O canavara bağlıyız, bu yüzden onunla savaşamayacağız. Ama yine de savaşmanıza yardım edebiliriz. Onun havarisi olduğumuz için yerini bulabileceğimize inanıyorum."
"Bu yeterli olur."
Reddetmek için hiçbir nedeni yoktu.
Apocalypses'e iyileşmeleri için zaman vermektense ağır yaralıyken saldırmak çok daha akıllıca bir fikir gibi görünüyordu.
Tek sorun nerede olduklarını bilmemesiydi.
Ama Torkunta şimdi ona Agni'nin yerini bildirmişti.
Frey kafasında bir plan yapmayı bitirdikten sonra Torkunta'yı uyardı.
"Çemberin senin bir Havari olduğunu öğrenmesine izin verme. Aksi takdirde durum sıkıntılı hale gelebilir."
"Hmh. En azından ben o düzeyde bir kavrayışa sahibim... Bunu söylemeyi çok isterdim ama birileri zaten yüzümü gördü."
"Ne? ?"
"Jenta adındaki adam. Onu hatırlıyor musun?"
Frey kaşlarını çattı.
Unutmasına imkan yoktu.
"O, Ananta'nın Havarisi olan suikastçı. Ne oldu?"
"Gümüş saçlı Yarı Tanrı kargaşaya neden olduğunda maskem düştü. O beni gördü."
"Hımm."
Bu iyi bir haber değildi ama Frey bunun önemli olduğunu düşünmüyordu.
Onun yüzünü görmüş olması, Jenta'nın sebepsiz yere Nix'e saldıracağı anlamına gelmiyordu.
Ne de olsa ilk başta yüzlerini kapatmalarının tek nedeni, daha önce ortaya çıkan hainden kimliklerini gizlemekti.
'...ama yine de Nix'in kim olduğunu bulmaya çalışabilir.'
Tabii ki, bu da büyük bir endişe nedeni değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...