2.kitap-Bölüm 92-Türbülans(5)

1.2K 133 3
                                    

Frey, Nix ile konuşmayı bitirdiğinde şafak sökmüştü.

Yatakta yattı, uykuya dalmış olan Nix'in huzurlu ifadesine bakarak bilinçsizce saçlarını yüzünden çekti.

Rahat göründüğü için mutluydu.

"Zor bir gün geçirdin."

Ayrıldıklarından beri, pek ara verme fırsatı bulamamıştı.

Geçmişte çok zor zamanlar geçirmişti. Agni'yi kış uykusuna sokmak için kendini öldürmeye bile çalıştı.

İlk duyduğunda bunun aşırı bir seçenek olduğunu düşündü ama düşündükten sonra öyle olmadığını anladı.

Bunun yerine Nix'in durumu, bilgi düzeyi ve tecrübesi göz önüne alındığında oldukça takdire şayan bir yargıydı.

Elbette bu, ona iltifat etmek istediği anlamına gelmiyordu.

Frey, Agni'nin kristalinin diğer yarısını masaya koymadan önce bir süre düşündü.

Daha sonra mumu söndürdü ve odadan çıktı.

Böylece uzun ve yorucu bir gün geçmişti.

Yine de, Frey çok yorgun hissetmiyordu.

Sadece bu değildi.

'Açlığım kayboldu ve ben de susuzluk hissetmiyorum.'

Bir dolgunluk hissi tüm vücudunu doldurdu. Sanki süresiz olarak optimal durumunda kalabilirmiş gibi.

Sanki zihinsel dünyasına geri dönmüştü.

Frey bir kez daha insan olmaktan daha da uzaklaştığını fark etti.

Tabii ki, nedenini tahmin edebilirdi.

İlahi büyü gücü.

Bu müthiş enerji sürekli olarak Frey'in vücuduna enerji veriyordu. Zihinsel gücünü sonuna kadar tüketmedikçe yemeğini, suyunu veya uykusunu yenilemeye asla ihtiyacı olmayacak gibi görünüyordu.

Frey başını salladı.

İnsanlığı aşmış olabilir, ama yine de insandı.

Bu asla unutulmayacak veya bulanıklaştırılamayacak bir şeydi. Bu çok önemli bir sorundu ve Frey'in kimliği için çok önemliydi.

Bu nedenle, üzerinde çok derin düşünmedi. Bunun yerine, elindeki planı düşündü.

Şu anda, iki Havari için ipuçları vardı.

Gölge Kral Jenta ve yüksek rütbeli İblis Kaltud.

Sheryl ikincisini izlemekten sorumluydu. Herhangi bir ipucu olsaydı, onunla kişisel olarak iletişime geçerdi.

Jenta'ya gelince?

Lucid Swords, Circle Master, Jekid Deosis de dahil olmak üzere onu takip etmekten sorumluydu.

Jenta'nın Hitume Ikar adlı küçük bir ada ülkesinden olduğunu söylemişti. Ayrıca Hitume Ikar'da bulunan ve nerede olduğunu takip etmelerine izin veren Lucid Swords'un bir kolu olduğunu söylemişti.

'Umarım işe yarar.'

Önce Jekid ile tanışmaya karar verdi.

Shuk.

Frey, son Çember toplantısının yapıldığı yer olan Jun ailesinin evine taşındı.

Şafak olduğu için konak oldukça loş görünüyordu. Ama Frey, malikanenin üçüncü katındaki Shepard'ın odasına giderken bunu fark etmemiş gibiydi.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin