Lylia, başını hafifçe eğip sorgulayan bakışlarla Frey'e bakıyordu.
"Söylemek istediğiniz bir şey mi var?
"...Kardeşimin söylediğinden biraz farklısın."
Frey saçına dokundu ve mırıldandı.
"Çok şey oldu."
"Anlıyorum. Lütfen rahat konuş. Sen kardeşimin bir arkadaşı ve Blake ailesinin bir çocuğusun."
"Peki."
Lylia, Frey'in onun kibar önerisini hemen kabul etmesinden sonraFrey'e hafif bir şaşkınlıkla baktı.
Yine de Frey, ifadesiz bir yüzle boşluğa bakmaya devam etti.
'Bu adamın nesi var?'
Daha önce tanıştığı soylu ailelerin tüm çocukları ya onunla flört etmeye çalışmış ya da bir şekilde bir tür bağlantı kurmuştu.
Lylia kendisinin çok güzel olduğunu biliyordu ve erkeklerin genellikle önünde nasıl davrandığını da biliyordu.
Güzelliği, ailesinin prestijinden sonra en büyük silahlarından biriydi.
Ama şimdi ona aile dışından bir adam tarafından ilk kez böyle davranılıyordu.
Bu konuda biraz şüpheleri vardı ama derin düşüncelerini kendine sakladı ve bunun yerine güzel bir gülümseme verdi.
"Batı Yakası Akademisi'nde okuduğunu duydum. Akademide kardeşim nasıl?"
"Bilmiyorum. Peran benim birkaç dönem üstüm, onunla akademide hiç karşılaşmadım. "
"Ah, anlıyorum."
Yani ilk kez Cortez'de tanışmışlardı.
Konuşma sessizliğe bürünürken araba durdu.
Malikâneye gelmişlerdi.
Kapı yavaşça açıldı ve çok hoş bir yüz ortaya çıktı.
"Haha! Geldin!"
Arabanın önüne gelen Peran'dı.
Neşeyle dolup taştığı, sesine yansımıştı.
"Adamım, neredeyse gelmeyeceğini düşünmeye başlamıştım."
"Yapacak çok işim vardı. Buraya bir şekilde zamanında gelmeyi başardığıma sevindim. "
Peran ile Frey çok yakınlarmış gibi konuşuyorlardı.
Lylia biraz şok olmuş bir ifadeyle Peran'a baktı.
Onu ilk kez bu kadar mutlu görmüş olabilirdi. Yumuşak birisiydi ve her zaman gülümserdi ama yine de duygularını nasıl kontrol edeceğini biliyordu.
Tanıdığı Peran şu anda küçük bir çocuk gibi gülümsüyordu.
Ailesinden birinin bile onu böyle görmemiş olduğunu fark ettiğinde, Frey'i biraz kıskandığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasíaWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...