Bir hafta kadar sonra David sınıfa döndü.Sınıfa girer girmez onu karşılayan Jack ile Anthony'yi görmezden geldi ve gözleri Frey'i aradı.
Onu bulduktan sonra ona doğru kötü bir bakış attı.
"Kimi tehdit ettiğini biliyor musun, piç? Seni asla affetmeyeceğim. Seni yok etmek için tüm bağlantılarımı ve gücümü kullanacağım. "
Kuchik
Frey'in büyülü füzesinin yüzüyle temas etmesi sonucu konuşmasını bitirme şansı olmadı.
"Öff..."
David kıçının üstüne düştü.
Ellerini yüzüne koydu ve parmaklarının arasından kan aktığını gördü. Burnunun kırıldığı aşikârdı.
Sınıfın ortasında korkunç bir sahne yaratmış olsa da Frey, hâlâ ifadesi bozulmamış bir hâlde kitabını okuyordu.
Öğrenciler korku dolu ifadelerle Frey'e baktılar. Çünkü cevap bile vermeden David'in burnunu kıracağını asla tahmin edemezlerdi.
David burnunu düzeltmeleri için tekrar ailesinin yanına döndü.
Frey cezalandırıldı çünkü bu seferki bir düello değildi.
Neyse ki ciddi bir ceza değildi. Profesör Dio gücünü kullanmıştı.
Cezası bir haftalık uzaklaştırma ve fazladan çalışma olmuştu. Ama bu, ona ceza vermek yerine yardım etmekti.
Uzaklaştırma cezası bittikten sonraki ilk gün, kıdemli bir öğrenci ona düşmanca bakarak yaklaştı.
"David'e dokunan sen misin?"
"Sen kimsin?"
Daha önce gelen Douman gibi onurlu bir tavrı yoktu. Düşmanlıkla geldiği belliydi.
"Ben Alex, Drimid ailesinin en küçük oğlu. Çocukluğumdan beri Stonehazard'a hayranım. David'i sevimli küçük kardeşim gibi görürüm."
"Yani?"
"Tam da duyduğum gibi, gerçekten arsız birisin. Hep böyle mi konuşursun?"
"Kıdemlilerimize saygı duymamız gerektiğini söyleyen kurallar var mı?"
"..."
Alex, yüzü hızla kırmızıya dönmeden önce bir an için suskun kaldı.
"Blake ailesi'nin eziği gerçekten de cesaret ediyor..."
"Çok konuşuyorsun. Drimir Hanesi'ni fazla bilmiyorum, ama çok fazla konuşmanın karakteristik bir özelliğiniz olduğu görülüyor."
"Aileme hakaret etmeye nasıl cüret edersin...!" diye bağırdı Alex, yüzü öfkeyle kızarmıştı.
"Neden? Düello yapmak ister misin?"
"Ha? Her türlü reddedeceksin, hiçbir şey değişmeyecek."
"Reddetmeye niyetim yok."
"...Gerçekten mi?"
"Evet. Eğer istersen okuldan sonra yapabiliriz."
"Hah. David'i dövdükten sonra g*tün çok kalkmış. Buna pişman olacaksın. Sana bir kıdemlinin gücünü göstereceğim. "
Alex kısık bir sesle hırladı ve sonra ayrıldı.
Frey okuldan sonra kararlaştırdıkları noktaya vardığında Alex zaten oradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...