Norn dişlerini sıktı.
Pişmanlık mı? Umutsuzluk mu?
Hayır, o anda en çok hissettiği duygu aşağılanmaydı.
'Piç!'
Kükremeye çalıştı. Ama yapamadı. Dili kıpırdamıyordu.
Hayır, sadece dili değildi. Tüm vücudu hareketsizdi, yağmurda ıslanmış bir serçe gibi titriyordu.
'Paraliz...!'
Tüm vücudu felç olmuştu.
Bu inanılmazdı.
"Norn"un tam formuna döndükten sonra dirençleri birkaç kat artmıştı.
Indra'nın kendisi şimşekle ona saldırmış olsa bile, onu bu kadar mükemmel bir şekilde felç etmek imkansız olmalıydı.
Frey artık ona bakmıyordu.
Bunun yerine, gözlerini kocaman açılmış gözlerle bu sahneyi uzaktan izleyen Sunsir'e çevirmişti.
Sunsir geri çekildi.
Kendi zayıflıklarının çok iyi farkındaydı. Her ne pahasına olursa olsun doğrudan savaştan kaçınılmalıdır.
Gerçek gücü ancak gölgelerde saklandığında ve sürpriz saldırılar başlattığında gösterilebilirdi.
İlahi gücünün aurasını gizleme yeteneği, başka hiçbir Yarı Tanrı'nın sahip olmadığı bir yetenekti, ancak bu aynı zamanda sahip olduğu ilahi gücün miktarının, onu mükemmel bir şekilde gizlemek için kıyaslandığında çok daha az olduğu anlamına geliyordu.
'Bir şeyler değişti.'
Frey'in az önce gösterdiği yıldırımın gücü tuhaftı.
Sunsir, Indra'yı tanıyordu. Hatta daha önce yıldırım gücünü kullandığını da görmüştü.
Bu yüzden kesin olarak söyleyebilirdi. Az önce tanık olduğu yıldırım saldırısı Indra'nınkinden çok daha güçlüydü.
'Bu...'
Böyle bir fuar nasıl oldu?
Frey'in Indra'dan çaldığı yıldırım gücü şimdi Indra'nınkinden daha mı güçlüydü?
Kendi gözleriyle görmese inanmazdı. Aslında hala inanamıyordu.
Frey, Sunsir'in peşinden koşmadı.
Vücudu Anastasia'nın yanında tekrar ortaya çıkmadan önce ortadan kayboldu.
Sunsir o anda neredeyse şoktan ölüyordu.
Yıldırım saldırısına tanık olduğu zamandan birkaç kat daha fazla şaşırmıştı.
'Sp-, uzay-zaman hareketi mi?!'
Bir insan, yalnızca seçkin birkaç Yarı Tanrı'nın ustalaşmayı başardığı bir yeteneği nasıl kullandı?
"O çok tehlikeli."
Onu öldürmek zorundaydı. Ne olursa olsun onu tam o noktada öldürmesi gerekiyordu. Sunsir'in o anda düşünebildiği tek şey buydu.
"..."
Frey, Anastasia'ya baktı. Anastasia ona baktı.
Birdenbire homurdandı.
"Uyanmak için zaman ayırdığın kesin."
"...yine mi geç kaldım?"
Frey en iyi arkadaşına baktı ve acı acı mırıldandı.
Kolları olmadığı için ayakta bile duramıyordu ama yüzünde parlak bir gülümseme vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...