Κεφάλαιο 1

424 14 34
                                    

Stefanie's POV

Stefanie: Μα ρε μαμά είναι σκύλα σαν την μάνα της γιατί να μείνει στην σχολή? Παραπονιέμαι για πολλοστή φορά.

Alexa: Γιατί είναι μια δεκαεφτά χρόνων κοπέλα που μόλις άλλαξε σε βαμπίρ! Μου απάντησε αγανακτισμένη. Τι να κάνω να την διώξω επειδή εσύ δεν συμπαθείς? Δεν γίνεται. Συνέχισε.

Stefanie: Όχι να την διώξεις γιατί ξέρεις την μάνα της! Έλα μωρέ μαμά είναι σκύλα εγώ λέω να την σκοτώσουμε και να κρύψουμε το πτώμα. Ο θείος Klaus μου έχει πει πως ο θείος Stefan θα το έκανε.

Alexa: Να πεις του θείου Klaus πως μπερδεύει τους Salvatore!

Stefanie: Επίσης ο θείος Klaus λέει πως πρέπει να σκοτώνουμε και τα παιδιά των εχθρών μας!

Alexa: Πρώτον ηρέμησε μόνο ιστορίες έχεις ακούσει για την Μαίρη! Δεύτερον ο θείος Klaus λέει μονίμως μαλακίες οπότε μην τον ακούς σε παρακαλώ πολύ! Μου είπε ενώ κάθισε αγανακτισμένη στην καρέκλα της.

Stefanie: Ααα ναι? Και ο νονός μου συμφωνεί μαζί του! Επιμένω.

Alexa: Ο νονός σου μωρό μου σκότωνε κόσμο για πλάκα οπότε ούτε αυτόν μην παίρνεις στα σοβαρά!

Stefanie: Έλεος ρε μαμά δεν την θέλω στην σχολή! Συνεχίζω να παραπονιέμαι.

Alexa: Stefanie γλυκιά μου γιατί δεν πας να ζαλίσεις τον μπαμπά ή κάποιον άλλον και την πληρώνω εγώ την νύφη πρωί πρωί? Ααχχχ δεν την μπορώ ώρες ώρες την μαμά μου με εκνευρίζει.

Όπα όπα δεν σας συστήθηκα ρε παιδιά! Είμαι η Stefanie Tara Raeken! Είμαι δεκαέξι χρόνων. Και είμαι μάγισσα. Οι γονείς μου είναι η Alexa Mikaelson Salvatore και ο Theo Raeken. Τους αγαπώ και τους δύο καταβάθος αλλά μερικές φορές η μαμά μου σπάει τα νεύρα τόσο πολύ αλλά την λατρεύω δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εκείνη. Ενώ ο μπαμπάς από την άλλη κάνει ότι του ζητήσουμε και αποφεύγει να διαφωνεί μαζί μας και τον λατρεύω εξίσου με την μαμά. Ας επιστρέψουμε τώρα στην πραγματικότητα.

Stefanie: Γιατί ο μπαμπάς κοιμάται ακόμα! Της απάντησα και η πόρτα που άνοιξε απότομα μας διέκοψε.

Alexa: Ααααχχ Caleb πάρε σε παρακαλώ την αδερφή σου από εδώ που γκρινιάζει πρωί πρωί! Παραπονέθηκε εκείνη στον αδερφό μου που μπούκαρε στο γραφείο.

Caleb: Ναι θα την πάρω! Πως λένε αυτή την καινούργια κοπέλα είπαμε? Θα χαρώ πολύ να την γνωρίσω! Είπε πονηρά.

Stefanie: Έλεος! Του είπα αηδιασμένη.

Caleb: Τι αφού είναι θέα και σου πάει και κόντρα! Συμπλήρωσε.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now