Τριτοπρόσωπη αφήγηση
"Ώρα για δράση λοιπόν!" Σκέφτηκε η Stefanie και με τις αλυσίδες που είχε στα χέρια της τύλιξε τον λαιμό του David και τον κλώτσησε μακριά της εκείνος αντεπιτίθεται αλλά εκείνη προσπαθεί αρκετά να μην χτυπηθεί και άλλο.
Από την άλλη μεριά οι οικογενειά της Stefanie πέρασε το τοίχος και πάρα πολλά βαμπίρ λυκάνθρωποι και μάγισσες τους επιτέθηκαν με την ελπίδα να τους κερδίσουν.
Kai: Εάν πεθάνω εσύ θα φταις που με έμπλεξες να το θυμάσαι! Είπε γελώντας στην Alexa.
Alexa: Ποιον κοροϊδεύεις? Αφού και οι δύο ξέρουμε πως το διασκεδάζεις! Του απάντησε εκείνη καθώς παλεύει με έναν λυκάνθρωπο που την εκτόξευσε μακριά.
Theo: Σε έπιασα! Της είπε ενώ στην κυριολεξία την έπιασε στον αέρα.
Kol: Όταν σου είπα πρόσεχε μην σκοτωθείς εσύ τι κατάλαβες?
Davina: Οοοο σταμάτα επιτέλους γρουσούζι! Μια χαρά τα καταφέρνουν οι δύο τους.
Allison: Αλήθεια λέει! Caleb, Ειρήνη, Olivia και Ian πηγαίνετε να βρείτε την Stefanie! Τους φώναξε.
Olivia: Και εσείς? Τους ρώτησε ανήσυχα.
Isaac: Τα καταφέρνουμε γλυκιά μου! Είπε καθώς αποκεφάλισε μια μάγισσα.
Και μετά από αυτό η Olivia και οι υπόλοιποι έφυγαν τρέχοντας για το υπόγειο μιας και σκέφτηκαν πως μόνο εκεί δεν θα είχε παράθυρα αλλά συνάντησαν εμπόδια στον δρόμο. Η Olivia χτυπήθηκε άσχημα και έπεσε στο πάτωμα με αίματα.
Caleb: OLIV! Της φωνάζει και τρέχει κοντά της.
Ian: Όχι! Όχι! Όχι! Δεν θα σε χάσω σήμερα! Όχι έτσι! Της είπε καθώς της έδωσε αίμα του να πιεί ενώ κάτι μέσα στον Caleb σχετικά με αυτούς τους δύο άλλαξε.
Πρώτος στο υπόγειο φτάνει ο Paul και βρίσκει την Stefanie να προσπαθεί να νικήσει τον David! Πλησιάζει και με γρήγορες κινήσεις τον σκοτώνει ο ίδιος!
Paul: Είσαι καλά? Την ρώτησε ανήσυχος και εκείνη του έγνευσε θετικά κουρασμένη. Ωραία! Ας βγάλουμε αυτά δεν τα χρειάζεσαι! Της λέει αφαιρώντας τις αλυσίδες της. Ορίστε πιες! Της δίνει λίγο αίμα του για αν γιατρευτεί και εκείνη πίνει.
Stefanie: Πολύ καλύτερα τώρα! Είπε ενώ έκανε ξόρκι θανάτου σε κάποιον που μπήκε μέσα με απειλητικές διαθέσεις.
Paul: Εντάξει! Τώρα φύγε! Και γρήγορα! Της λέει βιαστικά.
Stefanie: Και εσύ? Τι θα κάνεις εσύ?
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...