Κεφάλαιο 111

41 8 47
                                    

Stefan's POV

Δεν αντέχω άλλο! Θα την στείλω πίσω στον άντρα ή θα την διώξω από το δωμάτιο ή ακόμα καλύτερα από το σπίτι ή μάλλον όχι θα την στείλω στον Damon γιατί δεν μπορώ να την διώξω εντάξει το παραδέχομαι.

Stefan: Θα σκάσεις επιτέλους να κοιμηθούμε?

Alexa: Μα δεν μπορώ να κοιμηθώ ρε Stef! Δεν μπορώ με αυτά τα ρούχα!

Stefan: Πήγαινε και πάρε από την Elena ρούχα!

Alexa: Δεν μου αρέσουν τα ρούχα της!

Stefan: Και εγώ τι να κάνω γαμώτο στις πέντε τα ξημερώματα? Θέλω να κοιμηθώ!

Alexa: Να πάρω δικά σου ρούχα?

Stefan: Όχι? Και στον Kol τα ίδια κάνεις ρε ή μόνο εγώ τα τραβάω αυτά?

Alexa: Ο Kol δεν είναι γκρινιάρης σαν εσένα!

Stefan: Εεε ναι αφού τον κάνεις ότι θες και δεν μπορεί να σου πει όχι σε τίποτα φυσικά και δεν είναι γκρινιάρης! Τέλος πάντων πήγαινε πάρε από την ντουλάπα ρούχα να δω τι άλλο θα μου ζητήσεις.

Alexa: Τι εγώ θα πάω?

Stefan: Μου κάνεις πλάκα τώρα!

Alexa: Όχι! Υποτίθεται πως με φιλοξενείς και αντί να φροντίσεις να μην μου λείψει τίποτα μου κάνεις όλη την ώρα παρατηρήσεις! Να πας να μου φέρεις εσύ ρούχα!

Stefan: Συγγνώμη?! Νομίζω κάτι πήγε λάθος στην συνενόηση και δεν κατάλαβα καλά!!

Alexa: Αααχχχ κρίμα! Τώρα πήγαινε φέρε μου ρούχα! Μια μπλούζα μόνο θέλω Stef αλλά όχι καμία βαρετή φέρε καμία ωραία ξέρεις! Μου είπε και εγώ πήγα να της φέρω μια μπλούζα μπας και κοιμηθούμε ποτέ.

Stefan: Άντε τώρα στο μπάνιο να αλλάξεις! Της είπα δίνοντάς της μια μπλούζα.

Alexa: Να πας εσύ στο μπάνιο για να αλλάξω εγώ και τι μπλούζα είναι αυτή που μου έδωσες? Δεν μου αρέσει! Α πα πα είναι πολύ άσπρη! Θέλω κάτι πιο σκούρο!

Stefan: Πωωω τι τραβάει ο καημένος ο Theo! Γιατί δεν σε έχει χωρίσει ακόμα είπαμε?

Alexa: Γιατί με αγαπάει! Άντε τώρα ψάχνε για καμιά άλλη μπλούζα μην κάθεσαι! 

Stefan: Και εγώ γιατί τώρα θα πρέπει να ανεχτώ αυτό το μαρτύριο είπαμε?

Alexa: Γιατί και εσύ με αγαπάς! Τελείωνε!

Stefan: Ποιος διαδίδει αυτά τα ψέματα ήθελα να ήξερα!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now