Κεφάλαιο 68

52 8 44
                                    

Caleb's POV

2 μέρες αργότερα...

Χτυπάω το κουδούνι στο σπίτι του θείου Klaus για να μπω μέσα με τα πράγματά μου.

Caroline: Καλώς τον! Έλα πέρασε! Μου είπε χαρούμενα. Κάτσε να σε βοηθήσω! Μου είπε και μετά έπιασε κάποιες κούτες που δεν μπορούσα να πάρω γιατί τα χέρια μου ήταν γεμάτα και τις πήρε μέσα.

Klaus: Τι είναι αυτά? Είπε δείχνοντας τις κούτες.

Caleb: Καλά ρε θείε δεν βλέπεις κούτες με πράγματα είναι.

Klaus: Ποιανού πράγματα?

Caroline: Του γείτονα! Του απάντησε γελώντας.

Caleb: Δικά μου φυσικά!

Klaus: Και τι κάνουν στο σπίτι μου οι κούτες με τα πράγματά σου?

Caroline: Τίποτα μωρέ απλά βαρέθηκαν και είπαν να πάνε καμία βόλτα!

Klaus: Αγάπη μην με κοροϊδεύεις εμένα!

Caroline: Μα έχει πλάκα να το κάνω! Είπε αλλά ο θείος μου την κοίταξε δολοφονικά.

Caleb: Μετακομίζω ρε θείε αυτό είναι όλο!

Klaus: Που μετακομίζεις ακριβώς? Είπε με ξαφνιασμένος.

Caleb: Μας δουλεύεις? Δεν βλέπεις? Εδώ μετακομίζω φυσικά!

Klaus: Ποιον ρώτησες για αυτό?

Caroline: Εμένα! Του είπε ενώ στάθηκε δίπλα μου.

Klaus: Δεν το πιστεύω αυτό που ζω!

Caleb: Δεν κατάλαβα θείε γιατί δεν με θες? Του είπα και καλά ενοχλημένος.

Klaus: Γιατί είσαι ίδιος η μάνα σου! Είπε απότομα.

Caleb: Τι εννοείς? Του είπα μπερδεμένος.

Klaus: Έχετε και οι δύο ως στόχο να μου σπάσετε τα νεύρα! Συμπλήρωσε και γελάσαμε.

Caroline: Έλα μωρέ δεν μπορείς να φιλοξενήσεις ούτε τον ανιψιό μας?

Klaus: Εδώ δεν φιλοξενώ την κόρη μου, θα φιλοξενήσω τον ανιψιό μου? Απαντάει στην ερώτηση με ερώτηση.

Caleb: Σιγά βρε θείε πως κάνεις έτσι? Άλλωστε εσύ πάντα ήσουν ο αγαπημένος μου!

Klaus: Θα έπαιρνα όρκο πως μου είχες πει κατάμουτρα μικρός πως οι αγαπημένοι σου είναι ο Kol, ο Isaac και ο Damon.

Caleb: Τι πας και θυμάσαι και εσύ ρε παιδί μου όμως τώρα? Τέλος πάντων να ξέρετε πως το απόγευμα θα έρθουν εδώ η Ειρήνη, η Stefanie, ο Sebastian και ο Ian που αποφάσισε να γυρίσει επιτέλους. Ανακοίνωσα.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now