Κεφάλαιο 57

56 7 50
                                    

Stefan's POV

Είμαι με τον Damon και περπατάμε όσο ο Kol κάνει τα δικά του.

Katherine: Γειά σας αδέρφια! Μας είπε από πίσω μας και εμείς γυρίσαμε να την κοιτάξουμε.

Damon: Τι θες πάλι από τις ζωές μας δεν σου φτάνει που βασανίζεις άλλους πρέπει και εμάς? Είπε αγανακτισμένος.

Katherine: Τι σκαρώνετε? Μας ρώτησε με καχυποψία.

Stefan: Τίποτα! Λες και μπορούμε να σε νικήσουμε! Της είπα γρήγορα πριν ο Damon ανοίξει το κουτάκι πάλι. (Το κουτάκι με τις μαλακίες εννοώ!)

Katherine: Δεν είμαι ηλίθια Stefan! Για ποιον λόγο ήρθες στην κόλαση?

Stefan: Στο είπα ήρθα για εσένα! Της λέω όσο πιο πειστικά μπορώ.

Katherine: Δηλαδή όντως δεν νοιάζεσαι για την αδερφή σου?!

Stefan: Δεν ξέρω καν ποια είναι αυτή η σκύλα! Θεέ μου τι λέω?

Damon: Ααααα δεν πάμε καλά! Ρε τι λες? Μου λέει εκνευρισμένος.

Katherine/Stefan: Σκάσε Damon! Είπαμε ταυτόχρονα.

Damon: Ταιριάζετε πάντως! Είπε μετά και μα τον Θεό αυτός θα την πληρώσει την νύφη τώρα.

Katherine: Απόδειξέ το! Μου λέει προκλητικά. Απέδειξε πως δεν ετοιμάζεις κάτι και δεν νοιάζεσαι καθόλου για τον Theo και την Alexa!

Stefan: Τι? Είπα και ξαφνικά βρεθήκαμε και οι δύο στην κόλαση.

Katherine: Μην φοβάσαι Stefan σε λίγο θα φύγεις από εδώ αλλά προς το παρόν ακολούθησέ με! Μου είπε και εγώ απλά την άκουσα.

Stefan: Τι κάνουμε εδώ Katherine? Την ρώτησα καθώς εκείνη άνοιγε μια πόρτα.

Katherine: Ιδού η Alexa Mikaelson Salvatore και ο Theo Raeken! Μου είπε και εγώ πάγωσα στο θέαμα του Theo και της Alexa's που κάθονται στο πάτωμα και πιέζουν μια πληγή της μικρής. Θέλω να τρέξω προς το μέρος τους να τους βοηθήσω, να κάνω κάτι  αλλά δεν μπορώ. Δεν πρέπει να καταλάβει η Katherine. Μόλις με είδαν με κοίταξαν με ελπίδα σαν να ήρθα για να τους βγάλω από αυτό το μαρτύριο! Το βλέμμα αυτό που με κοιτάζουν τώρα μπορεί να με διαλύσει και να με στοιχειώνει για την υπόλοιπη ζωή μου!

Alexa: Κρίμα και νόμιζα πως θα έφερνες έστω και λίγο μπέρμπον μαζί σου αλλά αντί αυτού έφερες τον Stefan σκέτο χωρίς μπέρμπον! Είπε πονεμένα γελώντας λίγο.

Katherine: Πάρε αυτό και τραυμάτισέ την! Μου δίνοντάς μου ένα παλούκι.

Theo/Stefan/Alexa: Τι? Είπαμε όλοι ταυτόχρονα και στα μάτια τους πλέον βλέπω μόνο τρόμο.

 Forever does not last foreverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang