Κεφάλαιο 47

50 7 38
                                    

Τριτοπρόσωπη αφήγηση

1 χρόνο μετά....

Όλοι ακολούθησαν την συμβουλή της Stefanie's και έθαψαν όσο πιο βαθιά μπορούσαν την ανάμνηση του Theo και της Alexa's πείθοντας τους εαυτούς τους πως πρέπει να ξεχάσουν. Όλοι εκτός από τρία άτομα! Ο Kol, η Davina και ο Isaac! Δεν τους ξέχασαν μα δεν μπορούσαν και να τους βοηθήσουν οπότε απλά όλο αυτό τον καιρό πεθαίνουν αργά αργά ξέροντας πως δεν μπορούν να βοηθήσουν πλέον.

Η Stefanie αφού έκαψε όλα τα άλμπουμ με φωτογραφίες που βρήκε μετακόμισε στο Παρίσι όπου και ζει το όνειρο με τον Adrien έναν συμφοιτητή της στο κολλέγιο που είναι επίσης μάγος. Και είναι χαρούμενη θα έλεγε κανείς.

Ο Caleb αποφάσισε να ταξιδέψει στην Ευρώπη με την Ειρήνη χαρούμενος όμως πάντα μέσα σε μια βαλίτσα του σε ένα ξεχασμένο και μικρό κουτάκι έχει κρυμμένο το δαχτυλίδι που είχε κάνει πρόταση γάμου ο Theo στην Alexa! Ήξερε πως ένα κομμάτι του ποτέ δεν θα τους ξεχνούσε και ένιωθε τύψεις που έφυγε αλλά δεν το σκεφτόταν ιδιαίτερα.

Η Olivia έμεινε πίσω κρατώντας σαν φυλαχτό τα βραχιόλια που η Stefanie πέταξε. Στην αρχή προσπάθησε να βρει τρόπο να νικήσει την Katherine αλλά μετά έχασε όλες τις ελπίδες της οπότε άρχισε να ξεχνάει για αυτό το θέμα και επικεντρώθηκε στο πως θα ξεφορτωθεί τον Sebastian που δεν την έχει αφήσει σε ησυχία.

Ο Ian μετά την "προδωσία" της Olivia's έφυγε από την πόλη και πήγε να μείνει στην Νέα Υόρκη ούτως ή αλλιώς δεν είχε μείνει τίποτα για εκείνον πια πίσω. Η ζωή του κυλάει ήρεμα και διασκεδαστικά με διαφορετική κοπέλα στο κρεβάτι του κάθε βράδυ βέβαια.

Ο Paul εφόσον η Stefanie έφυγε χωρίς να πει καν ένα αντίο έγινε ξανά ο παλιός κακός Paul που όλοι θέλαμε να δολοφονήσουμε.

Όσο για Mikaelson και Salvatore προσπάθησαν σκληρά να σβήσουν από την μνήμη τους την αδερφή τους και έπεισαν τους εαυτούς τους πως τα κατάφεραν αλλά δεν μπορείς να ξεχάσεις κάποιον που σου έδειξε πως είναι να αγαπάς ξανά και σε έμαθε να δίνεις μάχες για αυτό που θες έτσι?

Ειρωνία ε? Ο Theo και η Alexa πέρασαν όλη τους την ζωή σώζοντας και κάνοντας θυσίες για όλους τους άλλους αλλά όταν χρειάστηκαν εκείνοι πραγματικά από κάποιον να τους σώσει μέχρι και τα ίδια τους τα παιδιά που μεγάλωσαν με τόση αγάπη αποφάσισαν να τους ξεχάσουν από το να του βοηθήσουν!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

 Forever does not last foreverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang