Κεφάλαιο 66

48 8 42
                                    

Caleb's POV

Επόμενη μέρα το πρωί...

Μόλις μπαίνω στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που έχω με την Ειρήνη και την βλέπω όρθια να πηγαίνει πάνω κάτω.

Ειρήνη: Α μπα γύρισες?

Caleb: Όχι αυτός δεν είμαι εγώ αλλά ο σωσίας μου! Είπα και κάθησα κουρασμένος σε μια καρέκλα.

Ειρήνη: ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΆΟΛΟ ΉΣΟΥΝ ΌΛΗ ΤΗΝ ΝΎΧΤΑ ΓΑΜΏΤΟ? ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΠΟΥ ΉΣΟΥΝ ΈΞΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΕΣ ΝΑ ΣΗΚΏΣΕΙΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΌ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΏ? Φωνάζει έξαλλη.

Caleb: Έλα μωρέ Ειρήνη μου έχει κλείσει από μπαταρία πως κάνεις έτσι? Τι θα μπορούσα να πάθω?

Ειρήνη: Δεν ξέρω Caleb! Εγώ ξέρω πως εδώ δεν είναι όπως στην Ευρώπη είναι επικίνδυνα και η οικογένειά σου έχει άπειρους εχθρούς! Μου εξήγησε φοβισμένη.

Caleb: Σιγά ρε Ειρήνη! Ηρέμησε!

Ειρήνη: Τέλος πάντων! Πάμε κάτω τώρα γιατί θα μας περιμένει και η Oliv με τον Ian, τον Sebastian και τον Adrien για πρωινό!

Caleb: Η αδερφή μου?

Ειρήνη: Δεν ξέρω βλέπεις ούτε αυτήν απαντάει στα τηλέφωνα! Ήθελα να ξέρα γιατί τα έχετε τα κινητά σας! Γκρίνιαξε ξανά.

Caleb: Καλά πάμε κάτω γκρινιάρα! Της είπα και κατεβήκαμε κάτω.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

Ανοίγω τα μάτια μου και βρίσκομαι σε ένα άγνωστο για εμένα δωμάτιο και δίπλα μου κοιμάται ο Paul. Σηκώνομαι σιγά σιγά για να μην τον ξυπνήσω και παίρνω τα ρούχα μου από κάτω για να ντυθώ!

Αφού ντύθηκα ετοιμάζομαι να φύγω αθόρυβα για να μην τον ξυπνήσω.

Paul: Έτσι θα φύγεις πριγκίπισσα σαν τον κλέφτη? Μου είπε χωρίς καν ανοίξει τα μάτια του και εγώ χαμογέλασα.

Stefanie: Καλημέρα! Του είπα γλυκά.

Paul: Καλημέρα αλλά εγώ δεν σχεδίαζα έτσι το ξύπνημά μου! Παραπονιέται.

Stefanie: Και πως το σχεδίαζες?

Paul: Με εσένα δίπλα μου και όχι με εσένα έτοιμη να φύγεις!

Stefanie: Την επόμενη φορά θα είναι έτσι στο υπόσχομαι!

Paul: Άρα αφού θα υπάρξει και επόμενη φορά που πας? Με ρώτησε και ανασηκώθηκε λίγο στο κρεβάτι.

Stefanie: Έχω να κλείσω κάποιους ανοιχτούς λογαριασμούς!

Paul: Θες να μου εξηγήσεις γιατί είναι πρωί και ο εγκέφαλός μου ακόμα κοιμάται? Με ρώτησε και εγώ γέλασα.

 Forever does not last foreverWo Geschichten leben. Entdecke jetzt