Κεφάλαιο 29

73 8 8
                                    

Τριτοπρόσωπη αφήγηση

Μέσα μπαίνει τρέχοντας ο Kol.

Kol: Όχι! Όχι! Όχι! Μην με αφήνεις! Της λέει ενώ τρέχει κοντά της κάνει στην άκρη τον Klaus και αγκαλιάζει το νεκρό σώμα της.

Εκείνη την ώρα αφήνει την τελευταία του πνοή και ο Scott λέγοντας πως δεν ήταν αυτό το σχέδιό του αλλά κάνεις δεν του έδωσε σημασία.

Ο Klaus είναι στο πάτωμα με το παλούκι το οποίο κάρφωσε στην καρδιά της αδερφής του στα χέρια του και κοιτάζει δακρυσμένος το θέαμα! Ο Klaus Mikaelson δακρύζει!

Kol: Εσύ! Γιατί της το έκανες αυτό? Λέει στον Klaus ενώ σηκώνετε όρθιος.

Klaus: Kol μόνη της το έκανε εγώ απλά την βοήθησα να κάνει αυτό που ήθελε όσο και αν δεν το ήθελα. Του εξηγεί.

Kol: Γιατί δεν την πήγες στο νοσοκομείο?

Klaus: Δεν θα προλάβαινα θα πέθαινε έτσι και αλλιώς από αιμορραγία στα χέρια μου Kol! Θα υπέφερε ακόμα περισσότερο!

Kol: Και στον Theo γιατί δεν έδωσες αίμα σου όταν έφτασες και τον άφησες να πεθάνει?

Klaus: ΛΕΣ ΝΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΠΕΘΆΝΟΥΝ? ΌΤΑΝ ΉΡΘΑ Ο THEO ΉΤΑΝ ΉΔΗ ΝΕΚΡΌΣ ΚΑΙ Η ALEXA ΚΆΤΩ ΧΤΥΠΗΜΈΝΗ! Του φώναξε θολωμένος. Αδερφέ ξέρω πως νιώθεις....

Kol: ΌΧΙ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙΣ ΠΩΣ ΝΙΏΘΩ! Του φώναξε αλλά σταμάτησαν να μιλάνε μιας και όλοι οι άλλοι μπήκαν μέσα στο σπίτι.

Η Davina ξέσπασε σε κλάματά ενώ ο Kol την αγκάλιασε και η Hope με την Rebekah πλησίασαν τα δύο νεκρά σώματα.

Rabekah: Είναι νεκροί...

Hope: Και οι δύο!

Η Hayley αγκάλιασε τον Caleb και την Stefanie.

Stefan: Kai πες μου ότι μπορείς να κάνεις κάτι και να τους φέρεις πίσω!

Kai: Δε... Συγγνώμη! Λέει δακρυσμένος και εκείνος.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Paul's POV

Λίγες ώρες αργότερα...

Αμέσως μόλις έμαθα τι έγινε πήρα το πρώτο αεροπλάνο και γύρισα πίσω! Πριν πάω να δω την πριγκίπισσα πρέπει να κάνω κάτι! Κάτι που είχα υποσχεθεί!

 Forever does not last foreverNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ