Stefanie's POV
Λίγη ώρα αργότερα...
Rebekah: Να και η τούρτα! Είπε και την ακούμπησε στο τραπέζι βάζοντας επάνω τα κεράκια για να τα σβήσει ο μπαμπάς. Ωραία ποιός έχει αναπτήρα για να τα ανάψουμε? Ρώτησε και όλοι άρχισαν να παραπονιούνται πως δεν έχουν.
Caleb: Ρε μαμά αφού καπνίζεις πως γίνεται να μην έχεις αναπτήρα εσύ? Είπε αυθόρμητα και μόλις κατάλαβε τι είπε κάλυψε το στόμα του με το χέρι του. Η μαμά γούρλωσε τα μάτια της και όλοι γύρισαν να την κοιτάξουν.
Theo: Αγάπη μου τι λέει το παιδί ότι κάνεις? Προσπαθεί να είναι ψύχραιμος από ότι φαίνεται αλλά φαίνεται στα μάτια του πως αυτή την στιγμή έχει βαρέσει εκατό εγκεφαλικά.
Caleb: Συγγνώμη! Είπε μετανιωμένα.
Alexa: Μια χάρη σου ζήτησα! Μια! Είπε εκνευρισμένη.
Kol: Καλά άσε αυτές τις μαλακίες τώρα και λέγε! Καπνίζεις?
Stefan: Υποσχέθηκες Alexa!
Alexa: Ναι αλλά αφού πέθανα δεν μετράει!
Theo: Δεν το πιστεύω! Πας καλά?
Klaus: Ε μα φυσικά! Με εσένα που παντρεύτηκε πως να μην καταλήξει να καπνίζει ρε? Εγώ ψηφίζω να τον χωρίσει και να έρθει να μείνει στο σπίτι μου.
Davina: Εγώ πάλι ψηφίζω να σκάσεις! Άντε γιατί έχεις καταντήσει η κακία πεθερά της οικογένειας! Του είπε απότομα και όλοι κρατήσαμε το γέλιο μας εκτός από τον ίδιο που από ότι φαίνεται νευρίασε.
Alexa: Αμάν μωρέ πως κάνετε έτσι?
Theo: Έλα ντε? Μήπως είμαστε και υπερβολικοί?
Damon: Έχεις ιδέα πόσοι πεθαίνουν καθημερινά από αυτό?
Alexa: Ναι εντάξει δεν θα πεθάνω ηρεμήστε.
Rebekah: Όλοι αυτό σκέφτονται και καταλήγουν νεκροί!
Kol: Ξέρεις τι μπορεί να πάθεις από αυτό?
Elena: Κάτσε να της πούμε...
Alexa: Δε-
Elijah: Μην μιλάς και και άκου!
Elena: Αρχίζω μπορεί να πάθεις καρκίνο των πνευμόνων, Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια, καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικά επεισόδια, άσθμα, προβλήματα αναπαραγωγής, διαβήτη, καρκίνο του λάρυγγα, καρκίνο στόματος, φάρυγγα και οισοφάγου, καρκίνο της ουροδόχου κύστης και των νεφρών, καρκίνο του παγκρέατος, του στομάχου και άλλα πολλά.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever does not last forever
Hayran KurguStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...