Isaac's POV
Μετά την συζήτηση που είχα με τον Caleb ξανά μπαίνω στο σπίτι.
Ethan: Τι εννοούσε είναι και οι δύο νεκροί? Τον άκουσα να ρωτάει την Allison. Όχι όχι όχι και δεν ξέρω αν σας το είπα ΌΧΙ! Δεν το κάνω αυτό! Δεν θα κάνω αυτή την συζήτηση! Δεν θα συζητήσω για αυτούς τους δύο είπαμε πως δεν θα το κάνουμε έτσι και αλλιώς τέλος.
Jackson: Πως? Ρώτησε εκείνος μπερδεμένος.
Isaac: Όχι Allison δεν το κάνουμε αυτό! Δεν μιλάμε ξανά για εκείνη την καταραμένη νύχτα! Δεν θέλω να ακούσω ούτε μια γαμμημένη λέξη! Της λέω απότομα και όλοι στρέφουν την προσοχή τους επάνω μου. Μην με κοιτάτε έτσι! Τους λέω απότομα.
Allison: Αξίζουν να ξέρουν τι έγινε Isaac!
Isaac: ΌΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΊΖΟΥΝ ALLISON ΓΙΑΤΊ ΌΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΊΧΑΜΕ ΑΝΆΓΚΗ ΈΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΎΟ! ΚΑΙ ΕΣΥ JACKSON ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΠΟΥ ΉΞΕΡΕΣ ΤΗΝ... Δεν μπορώ ούτε τα ονόματά τους να πω.
Jackson: Την ήξερα! Μου απαντάει και όλοι τον κοιτάμε έκπληκτοι. Δεν σας έχει πει τίποτα έτσι? Δεν ξέρετε για το Λονδίνο και το τέρας ή για ότι άλλο έγινε εκεί σωστά? Συνεχίζει.
Isaac: Και ούτε ενδιαφέρομαι να μάθω πλέον! Δεν υπάρχει λόγος να ξέρω!
Ethan: Εντάξει θα το συζητήσουμε άλλη στιγμή αυτό! Εμείς ήρθαμε εγώ δηλαδή ο Jackson ήρθε για παρέα.... Ήρθα γιατί έλαβα ένα γράμμα από το λύκειο που πηγαίναμε και θα ήθελαν εμείς ως η πρώτη σχολική μπάντα σε αυτό το σχολείο να μιλούσαμε στους μαθητές για να τους εμπνεύσουμε! Κάτι σαν μίνι συνέντευξη δηλαδή! Όσοι απομείναμε δηλαδή από την μπάντα! Εγώ εσύ και η Lydia.
Isaac: Μόνο εγώ και εσύ διόρθωση! Τον διόρθωσα. Τέλος πάντων θα το κάνω αρκεί να μην κάνουν αδιάκριτες ερωτήσεις!
Jackson: Ένα λεπτό είναι και η Lydia...?
Isaac: Νεκρή? Ναι! Του απάντησα και έφυγα.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Ethan' POV
Allison: Συγγνώμη για αυτό απλά τώρα τελευταία είμαστε λίγο πιεσμένοι καταλαβαίνετε! Απολογήθηκε για την συμπεριφορά του Isaac. Λοιπόν τι θέλετε να μάθετε? Μας ρώτησε και μετά από λίγο άρχισε να μας εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια τι έχουμε χάσει από τον θάνατο του Aiden και μετά.
Ethan: Πως έφτασε τόσο μακριά ρε Allison το πράγμα? Ήμασταν παιδιά ρε γαμώτο ακόμα τότε!
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...