Κεφάλαιο 136

46 8 59
                                    

Paul's POV

Λίγη ώρα αργότερα...

Paul: Γύρισα! Είπα στην μάνα μου καθώς μπήκα κουρασμένος στο σπίτι μετά από αυτή την ημέρα. Δεν θα πιστέψεις τι έγινε σήμερα! Για χαρά το πήγαιναν σε τραγωδία τους γύρισε. Λέω απογοητευμένος.

Katherine: Το ξέρω! Μου απάντησε με ένα παγωμένο, κενό βλέμμα.

Paul: Μα πως? Την ρωτάω μπερδεμένος.

Katherine: Ήμουν εκεί! Μου είπε αφήνοντάς ένα όπλο πάνω στο τραπέζι.

Paul: Πες μου ότι δεν το έκανες εσύ!

Katherine: Τι και αν το έκανα εγώ?

Paul: Εσύ τον σκότωσες! Νόμιζα πως όντως άλλαξες!

Katherine: Κρίμα! Γιατί το μόνο που με νοιάζει είναι η επιβίωσή μου!

Paul: Είσαι σοβαρή? Κανείς δεν απείλησε την ζωή σου! Πως μπόρεσες να το κάνεις αυτό? Σε εμπιστεύτηκαν!

Katherine: Κανείς δεν με εμπιστεύτηκε! Και κανείς δεν νοιάζεται για εμένα!

Paul: Αυτή την φορά θα σε σκοτώσουν! Και εγώ όχι μόνο δεν θα τους σταματήσω αλλά θα τους βοηθήσω κιόλας! Της είπα απότομα καθώς έφυγα με νεύρα από το σπίτι.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

Αφού ο Paul γύρισε στο σπίτι του με βαριά καρδιά αποφάσισα να έρθω στον Caleb. Ναι είναι αργά αλλά πρέπει να ξέρει! Μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να χτυπήσω το κουδούνι και μου άνοιξε η Ειρήνη λίγο μετά που από ότι φαίνεται κοιμόταν.

Ειρήνη: Stefanie? Τι έπαθες? Με ρώτησε λίγο μπερδεμένη μιας και κλαίω.

Stefanie: Μπορώ να περάσω?

Ειρήνη: Φυσικά! Μου είπε καθώς έκανε στην άκρη για μπω μέσα. Όπως έμπαινα είδα τον Caleb να κατεβαίνει και απλά τον αγκάλιασα χωρίς να πω κάτι, απλά το έχω ανάγκη.

Caleb: Είσαι καλά μικρό? Με ρώτησε μόλις με έβγαλε από την αγκαλιά του.

Stefanie: Caleb πρέπει να σου πω κάτι! Του είπα αφού σκούπισα λίγο τα μάτια μου.

Caleb: Πες μου! Δεν χρειάζεται να κλαίς όμως απλά πες μου και μην ανησυχείς! Μου είπε γλυκά.

Stefanie: Είναι νεκρός Caleb! Ο θείος Elijah πέθανε!

Caleb: Τι? Πως? Ποτέ?

Stefanie: Πριν από λίγο! Δεν ξέρω ακριβώς πως δεν ήμουν εκεί! Του εξήγησα και εκείνος βούρκωσε ενώ με έβαλε και πάλι στην αγκαλιά του.

 Forever does not last foreverحيث تعيش القصص. اكتشف الآن