Caleb's POV
2 μέρες αργότερα...
Μόλις σιγουρεύτηκα ότι η Stefanie δεν είναι καλά. Την είδαν! Τόλμησε να ακουμπήσει την αδερφή μου το κάθαρμα και θα το πληρώσει πολύ ακριβά όταν τους βρω.
Τώρα προς το παρόν μπορείτε να μου πείτε τι θα πω στους υπόλοιπους στο σπίτι που με περιμένουν στο σπίτι?
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Λίγη ώρα αργότερα...
Μόλις έφτασα στο σπίτι όπου με περιμένουν όλοι και όταν λέω όλοι εννοώ όλοι όλοι μέχρι και η Katherine με τον Paul βέβαια δεν ξέρουν το γιατί.
Caleb: Θέλω να σας πω κάτι σοβαρό! Ανακοίνωσα.
Alexa: Δώσε μου μόνο μισό λεπτό! Είπε κοιτάζοντας θυμωμένα τον θείο Elijah, τον θείο Klau και την θεία Elena και αμέσως μετά έφυγε για την κουζίνα και γύρισε με τρία ποτήρια τα οποία τους έδωσε.
Theo: Τι τους έδωσες?
Olivia: Δεν θα καταλήξει καλά αυτό! Μου ψιθύρισε.
Alexa: Ξύδι τους έφερα να πιουν για τα νεύρα! Απάντησε και η θεία μου μόλις έβαλε την πρώτη γουλιά στο στόμα της την έφτυσε.
Elena: Αυτό είναι όντως ξύδι! Συμπέρανε και ο θείος Kol προσπαθεί πολύ σκληρά να κρατήσει το γέλιο του ενώ η Ειρήνη δεν θα έλεγα πως προσπαθεί καν να κρατηθεί.
Stefan: Πες μας τι ήθελες να μας πεις γιατί αν τους αφήσεις λίγο ακόμα δεν θα το πεις ποτέ!
Caleb: Ναι... Μαμά νομίζω πως πρέπει να κάτσεις!
Alexa: Δεν θέλω να κάτσω θέλω να ακούσω τι έγινε!
Caleb: Κάτσε που σου λέω!
Theo: Απλά πες το! Θα την πιάσω αν χρειαστεί!
Caleb: Ωραία... Λοιπόν... εεε πως να το πω τώρα εγώ αυτό?
Kai: Με δικά σου λόγια μην πιέζεσαι πολύ αγόρι μου!
Caleb: Ας πούμε πως η μαμά είχε δίκιο.
Isaac: Εξελίξεις! Σε ποιο πράγμα είχε δίκιο?
Alexa: Όχι! Όχι!
Theo: Τι της συνέβη?
Paul: Θέλετε να εξηγήσετε και σε εμάς τι έχει γίνει?
Caleb: Η Stefanie κινδυνεύει! Αφού ρώτησα και μίλησα με αρκετό κόσμο έμαθα από περαστικούς πως...
VOUS LISEZ
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...