Κεφάλαιο 123

44 6 41
                                    

Stefanie's POV

1 μέρα αργότερα...

Πριν από λίγο έφυγε η μαμά και εγώ ήρθα στον Paul για να κάτσουμε λίγο μιας και έχουμε να μιλήσουμε ώρες. Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει η Katherine.

Stefanie: Γειά! Μήπως είναι εδώ ο Paul? Την ρώτησα λίγο άβολα.

Katherine: Δεν είναι εδώ αλλά θα γυρίσει σε λίγο πέρασε! Μου είπε καθώς έκανε στην άκρη και εγώ μπήκα μέσα. Συγγνώμη δεν έχω κάτι να σε κεράσω γιατί δεν τα πάω καλά με... με το νοικοκυριό γενικά αλλά θα φέρει ο Paul έτοιμο φαγητό.

Stefanie: Δεν πειράζει! Δεν χάλασε και ο κόσμος!

Katherine: Ναι έτσι λέω και εγώ! Λοιπόν τι κάνουν οι δικοί σου?

Stefanie: Είναι καλά! Η μαμά δηλαδή έφυγε σήμερα αλλά λέει πως θα είναι εντάξει!

Katherine: Γιατί έφυγε?

Stefanie: Ας πούμε πως απλά η κατάσταση εδώ ζόρισε πολύ αλλά θα επιστρέψει!

Katherine: Μάλιστα!

Paul: ΓΎΡΙΣΑ! Φώναξε μόλις μπήκε μέσα.

Katherine: Και γιατί φωνάζεις?

Stefanie: Τι έφερες? Τι έφερες? Του είπα ενώ έτρεξα να δω μήπως έφερε και κανένα γλυκό να φάμε.

Paul: Α! Α! Α! Πριγκίπισσα! Πόσο καιρό έχουν να σε ταΐσουν στο σπίτι σου?

Stefanie: Πριν έρθω καλέ έφαγα απλά θέλω και τίποτα γλυκό για να φάω! Του απάντησα και γελάσαμε.

Paul: Λοιπόν έχω φέρει προφιτερόλ σου αρέσει? Μου είπε καθώς το έβγαλε από την σακούλα του ζαχαροπλαστείου.

Stefanie: Καλέ φέρε το εδώ που έχεις και απορίες! Του είπα και του το βούτηξα από το χέρι.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Έχω ξαπλώσει με τον Paul και βλέπουμε ταινία ήσυχα τρώγοντας ποπ κορν όταν την ησυχία διακόπτει το κινητό μου. Είναι η Oliv τι να έπαθε τέτοια ώρα? Τέλος πάντων το σηκώνω να δω τι θέλει.

Stefanie: Ναι! Είπα μόλις σήκωσα το κινητό καθώς ο Paul πάγωσε την ταινία για λίγο.

Olivia: St- Stefanie! Η φωνή της ακούγετε λαχανιασμένη λες και τρέχει. Χρειάζομαι βοήθεια επειγόντως σε παρακαλώ! Συνέχισε να μου λέει τρομακρατημένη και νομίζω πως κλαίει.

Stefanie: Τι έγινε? Oliv είσαι καλά?

Olivia: Δεν θέλω να πεθάνω Stefanie! Θα με σκοτώσει βιάσου σε παρακαλώ!

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now