Stefanie's POV
Χτυπάω το κουδούνι στον Paul και μου ανοίγει εκείνος.
Stefanie: Έφερα και κέικ για το καλωσόρισμα! Είπα με το που άνοιξε η πόρτα.
Paul: Το οποίο πιθανότατα θα το φας εσύ πριγκίπισσα! Μου είπε γελώντας.
Stefanie: Καλορίζικο το σπίτι! Του είπα και τον αγκάλιασα.
Katherine: Σταματήστε και δεν τα μπορώ αυτά τα μέλια!
Paul: Κοίτα να συνηθίσεις γιατί έτσι κάνει όποιος αγαπάει.
Katherine: Εντάξει συγγνώμη σχεδόν το είχα ξεχάσει αυτό!
Stefanie: Είχες ξεχάσει να αγαπάς?
Katherine: Όταν για αιώνες εστιάζεις μόνο στο μίσος τότε ναι ξεχνάς να αγαπάς! Τέλος πάντων θα μείνεις για βραδινό.
Stefanie: Όχι θα γυρίσω στο σπίτι να φάω με την μαμά γιατί είναι μόνη της και από ότι φαίνεται θα είναι για πολύ ώρα ακόμα μιας και τελικά όλοι θα αργήσουν να γυρίσουν!
Paul: Εντάξει δεν νομίζω πως την νοιάζει ιδιαίτερα θα φάμε άλλη μέρα μαζί πάμε πάνω τώρα να με βοηθήσεις με κάτι! Μου είπε και με τράβηξε από το χέρι για να πάμε πάνω.
Katherine: Θα βγω μια βόλτα και θα γυρίσω! Την ακούσαμε να λέει.
Paul: Τέλεια! Και μην βιαστείς να γυρίσεις!
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Kathrine's POV
Έφυγα από το σπίτι μου και μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να χτυπήσω το κουδούνι της Alexa's.
Alexa: Katherine? Τι κάνεις εδώ? Μ ρώτησε χαμογελαστή αλλά φαίνεται σαν να έκλαιγε.
Katherine: Μπορώ να περάσω? Την ρώτησα και εκείνη πάγωσε για λίγο αλλά μετά από μια βαθιά ανάσα χαμογέλασε ξανά.
Alexa: Ναι! Πέρασε! Μου είπε και εγώ μπήκα μέσα ενώ εκείνη έκλεισε την πόρτα.
Katherine: Πως είναι το χέρι σου?
Alexa: Καλύτερα! Το περιποιήθηκε ο Kol! Γιατί ήρθες Katherine εδώ? Με ρωταει λίγο τρομαγμένη λες και ήρθα για να την σκοτώσω.
Katherine: Εγώ... Απλά σκέφτηκα πως τώρα που θα μένω και δίπλα θα ήταν καλό να έχω μια φίλη εδώ κοντά μου.
Alexa: Και ήρθες σε εμένα? Σοβαρά τώρα?
Katherine: Σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα μιας και είσαι η μόνη που δεν με μισεί.
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever does not last forever
Fiksi PenggemarStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...