Theo's POV
...
Alexa: Έλα ρε Theo άσε με θέλω να βλέπω τι γίνεται!
Theo: Σταμάτα γαμώτο! Σταμάτα την γκρίνια επιτέλους ορίστε φτάσαμε. Της είπα βγάζοντάς της το μαντήλι από τα μάτια.
Alexa: Τι είναι αυτό ρώτησε έκπληκτη.
Theo: Το σπίτι δίπλα στην θάλασσα που πάντα ήθελες. Ξέρεις όταν ήμασταν στην κόλαση και μου μίλησες για αυτό έσωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου πως αν είχα την ευκαιρία θα έκανα αυτό το όνειρό σου πραγματικότητα.
*Flashback*
Alexa: Τι λάθος κάναμε ρε Theo για να το αξίζουμε αυτό?
Theo: Δεν ξέρω αγάπη μου αλλά θα τα καταφέρουμε ναι? Της λέω και εκείνη μου γνέφει θετικά. Άκου με! Τώρα για να τα καταφέρουμε και να μπορέσουμε να δούμε ξανά τα παιδιά μας έστω και αν εκείνα δεν μπορούν να μας δουν θα πρέπει να μείνεις μαζί μου! Μίλα μου! Πες μου που θα ήθελες να είσαι τώρα? Και φαντάσου πως είσαι εκεί.
Alexa: Εντάξει! Μου είπε και κοίταξε μπροστά. Θα ήθελα να είμαι σε ένα σπίτι δίπλα από την θάλασσα μαζί σου και με τα παιδιά μας! Της χαμογελάω αλλά η καρδιά μου ραγίζει. Θ- θα ήθελα να ήμασταν όλοι μαζί χαρούμενοι! Χωρίς χάος και κακό και άλλες απώλειες! Αυτό ήθελα πάντα! Μια ήρεμη και ευτυχισμένη ζωή χωρίς πόνο και δυστυχία!
*End of flashback*
Alexa: Ευχαριστώ! Μου είπε συγκινημένη.
Theo: Τίποτα! Που αλλού θα βρω άλλωστε μια τρελή που είναι ικανή να με ακολουθήσει μέχρι και στην κόλαση? Την ρώτησα γελώντας.
Alexa: Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως φύγαμε από εκεί!
Theo: Και όμως τα καταφέραμε!
Alexa: Theo... Μου είπε και εγώ την κοίταξα στα μάτια. Δεν μπορούμε να σκοτώσουμε την Katherine.
Theo: Γιατί όχι?
Alexa: Εάν την σκοτώσουμε τότε θα πεθάνω και εγώ ξανά. Και θέλω να ζήσω! Ναι εγώ το λέω αυτό εντάξει? Θέλω να δω τα παιδιά μας ευτυχισμένα και την Lexi να μεγαλώνει και από την άλλη δεν μπορώ να αφήσω εσένα ή τον Kol μόνους. Δεν θέλω να πεθάνω ξανά! Θέλω να ζήσω το χρωστάω στον εαυτό μου, την Davina και όλους εκείνους που θυσιάστηκαν για να ζήσω εγώ.
Theo: Μπερδεύτηκα! Δεν σε καταλαβαίνω γιατί να πεθάνεις και εσύ?
Alexa: Δύο χρόνια πριν η Katherine με είχε βρει και μου είχε πει πως χρωστάω το γεγονός πως είμαι ζωντανή σε εκείνη. Τότε δεν το κατάλαβα αλλά μετά το συνειδητοποίησα. Ήμουν στο μυαλό της και εκείνη στο δικό μου όταν γύρισε άρα ήμασταν συνδεδεμένες κατά κάποιο τρόπο και αυτή η σύνδεση δεν μπορεί να σπάσει. Δεν μπορώ να νιώσω τον πόνο που νιώθει αλλά αν πεθάνει πεθαίνω και εγώ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forever does not last forever
FanficStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...