Κεφάλαιο 36

63 8 48
                                    

Kai's POV

Kai: Λοιπόν Bon-Bon ήρθες να σώσεις την κατάσταση βλέπω!

Bonnie: Βασικά ήρθα γιατί είμαι έξαλλη αλλά ναι όπως φαίνεται θα σας σώσω τελικά για αυτό κουνήσου και βοήθα με!

Kai: Και γιατί είσαι έξαλλη Bon-Bon?

Bonnie: Θα μάθεις όταν έρθει η ώρα! Τώρα θα με βοηθήσεις ή θα κάθεσαι να με κοιτάς? Μου λέει απότομα.

Kai: Καλά! Τι θέλεις να κάνω?

Bonnie: Δώσε μου τα χέρια σου! Μου είπε και εγώ την άκουσα. Άντλησε μαγιά από εμένα και λέγε ότι λέω! Συνέχισε και εμείς αρχίσαμε να κάνουμε ένα ξόρκι.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Olivia's POV

Olivia: Βαρέθηκα να ψάχνω! Πότε θα τους σκοτώσουμε? Παραπονέθηκα.

Enzo: Πω πω γκρίνια και ανυπομονησία! Σε ποιον έχεις μοιάσει εσύ καλέ? Μου είπε αγανακτισμένος.

Olivia: Δεν έχω ιδέα! Απλά θέλω να τελειώνουμε έχω και να βρω τον Ian!

Enzo: Εντάξει! Δεν θα ρωτήσω ποιος είναι ο Ian!

Olivia: Ο Ian είναι το αγόρι μου και ο Sebastian είναι απλά ένας θεός αλλά μαλάκας!

Enzo: Πρώτον δεν σε ρώτησα γιατί κάνουμε κάτι σημαντικότερο και θα πρέπει να συγκεντρωθείς λίγο! Δεύτερον που κολλάει ο Sebastian? Είπε μπερδεμένος.

Olivia: Πουθενά! Απλά ήθελα να το πω! Του είπα και έμεινε. Άντε κουνήσου! Εσύ μια ώρα τώρα γκρινιάζεις πως έχουμε σημαντικότερη δουλειά και τώρα χαζεύεις! Είπα ενώ περπάτησα δυναμικά ευθεία.

Enzo: Ουάου! Είπε έκπληκτος.

Olivia: Σσσσςςς! Του είπα απότομα και αφού σιγουρεύτηκα πως κάτι ακούω έσπασα την πόρτα που βρισκόταν μπροστά μου με μια κλωτσιά. Μέσα σε αυτό το δωμάτιο υπάρχει μια κοκκινομάλλα γυναίκα που κάνει ένα ξόρκι άρα υποθέτω πως είναι αυτή η Genevieve.

Enzo: Καλή δουλειά για ερωτοχτυπημένο μπράβο! Μου είπε πειράζοντάς με και η μάγισσα μας κοίταξε τρομαγμένη.

Olivia: Ευχαριστώ! Του είπα και τίναξα τα μαλλιά μου.

Enzo: Λοιπόν εσύ είσαι η μικρή μας μαγισσούλα! Της είπε ενώ την πλησίασε.

Olivia: Σταμάτα το ξόρκι! Τώρα! Την πρόσταξα.

Aurora: Δεν το νομίζω! Την ακούσαμε από πίσω μας να μας λέει χαμογελώντας.

 Forever does not last foreverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin