Stefanie's POV
Paul: Ωραία και δεν μας λες ρε Ειρήνη τώρα εσύ μέχρι να έρθουν οι άλλοι δύο πως έγινες βαμπίρ?
Ειρήνη: Δεν σε αφορά! Να κοιτάς την δουλειά σου! Του είπε απότομα.
Paul: Έλα τώρα ρε κοκκινομαλούσα πες μας! Της είπε χαμογελώντας στραβά.
Ειρήνη: Νομίζω πως είπα ότι δεν σε αφορά! Κουφός είσαι?
Paul: Πως κάνεις έτσι μωρέ δεν θα μας πεις και τα μυστικά
Του κράτους!Olivia: Αγόρι μου είσαι μαλάκας? Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις από αυτό που σου λέει? Ρωτάει εκνευρισμένη τον Paul.
Stefanie: Έχουν δίκιο στα- με διέκοψε ένας δυνατός θόρυβος στην πόρτα σαν κάποιος να την χτυπάει.
Sebastian: OLIV ΆΝΟΙΞΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ! ΞΈΡΩ ΌΤΙ ΕΊΣΑΙ ΜΈΣΑ! ΜΗΝ ΜΕ ΑΦΉΝΕΙΣ ΈΤΣΙ ΓΑΜΏΤΟ! Λέει ενώ η φωνή του σπάει σαν να κλαίει.
Olivia: Άντε πάλι το ίδιο βιολί! Μας είπε αγανακτισμένη. Sebastian φύγε! Είπε λίγο πιο δυνατά μετά.
Sebastian: Όχι δεν πάω πουθενά! Άνοιξέ μου σε ικετεύω Oliv! Σ' αγαπώ γαμώτο! Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα! Σε παρακαλώ Oliv πρώτη φορά νιώθω έτσι και δεν το αντέχω! Συνεχίζει να λέει ενώ βλέπω την Olivia να δακρύζει αλλά μόλις είδε πως την είδα σκούπισε βιαστηκά τα λιγοστά από τα δάκρυά της και σηκώθηκε για να πάει στην πόρτα.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Olivia's POV
Σηκώνομαι και πάω να του ανοίγω την πόρτα.
Sebastian: Επιτέλους μου άνοιξες! Είπε με ελπίδα στην φωνή του.
Olivia: Τι θες πάλι? Δεν βαρέθηκες? Του είπα απότομα και σκληρά ενώ εκείνος έχει δάκρυα στα μάτια και με κοιτάζει διαλυμένος.
Sebastian: Όχι γιατί σ' αγαπώ Olivia! Δεν θέλω να σε χάσω!
Olivia: Ναι ε? Με αγαπάς Sebastian? Δεν το ήξερα πως ότι αγαπάς το εξευτελίζεις!
Sebastian: Oliv-
Olivia: Να με ρίξεις στο κρεβάτι λοιπόν ε? Τον διέκοψα. Και για πες μου τώρα που κατάφερες και πέτυχες τον στόχο σου πως νιώθεις? Θα πρέπει να νιώθεις υπερήφανος που τα κατάφερες να με κοροϊδεύεις έτσι τόσο καιρό!
Sebastian: Όχι! Όχι! Ούτε στο ελάχιστο! Με μισώ για αυτό που σου έκανα!
Olivia: Ωραία! Γιατί και εγώ σε μισώ! Του είπα σκληρά.
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever does not last forever
Fiksi PenggemarStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...