Κεφάλαιο 61

46 8 34
                                    

Stefanie's POV

Davina: Το μαχαίρι είναι έτοιμο! Μας ανακοίνωσε λίγη ώρα αργότερα.

Caleb: Ωραία εμείς φεύγουμε! Μας είπε και έφυγε μαζί με τους υπόλοιπους για το δάσος.

Hope: Ωραία! Είστε έτοιμοι? Ρώτησε όλους εμάς.

Stefanie: Γεννήθηκα έτοιμη!

Klaus: Όλοι είμαστε έτοιμοι! Είπε και πιαστήκαμε όλοι σε έναν κύκλο αρχίζοντας το ξόρκι.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Τριτοπρόσωπη αφήγηση

Στο δάσος οι Caleb, Ian, Sebastian, Ειρήνη και Olivia περιμένουν την Katherine ενώ ο Paul με την Alice, η οποία ήπιε αίμα από τον Klaus όσο ήταν λιπόθυμος, είναι έτοιμοι σε περίπτωση που κάποιος προσπαθήσει να τους χαλάσει το σχέδιο.

Olivia: Το ακούσατε αυτό? Είπε κοιτώντας προς το δάσος.

Sebastian: Γιατί φοβάσαι? Την ειρωνεύτηκε.

Olivia: Αν σου σπάσω το κεφάλι θα σου πω εγώ ποιος φοβάται! Του είπε απειλητικά.

Alice: Έλεος! Δεν τους αντέχω άλλο απλά πάμε να δούμε τι είναι! Είπε στον Paul και έφυγαν.

Paul: Τέλεια! Βαμπίρ! Είπε μόλις είδε σχεδόν έναν στρατό από βαμπίρ που ήθελαν να τους εμποδίσουν από το να κάνουν αυτό που θέλουν για να πληρώσει ο Klaus που σκότωσε τους δικούς τους.

Alice: Ας πάρουμε μερικά κεφάλια! Είπε και επιτέθηκε στα βαμπίρ όπως και ο Paul.

Στην άλλη μεριά του δάσους οι υπόλοιποι περιμένουν την Katherine με ανυπομονησία ενώ η Hope με την Stefanie με την βοήθεια των υπολοίπων έχουν αρχίσει το ξόρκι που θα στείλει την Katherine στον Caleb για να την χτυπήσει με το μαχαίρι έτσι ώστε να μπορέσουν να καταστρέψουν την κόλαση.

Katherine: Βρε βρε! Για δείτε ποιοι νομίζουν πως μπορούν να τα βάλουν μαζί μου! Είπε γελώντας μόλις βρέθηκε στο δάσος.

Ειρήνη: Δεν νομίζουμε Katherine! Μπορούμε να τα βάλουμε μαζί σου! Είπε και άρχισαν να της επιτίθονται αλλά είναι πολύ πιο δυνατή από όλους μαζί.

Katherine: ΑΑΑΑΑ! Φώναξε κρατώντας το κεφάλι της αλλά κανείς δεν την είχε τραυματίσει. Όχι τώρα! Είπε ξανά και πήγε να σταθεί ξανά στα πόδια της κανονικά όμως ο Caleb τις κάρφωσε το μαχαίρι κατευθείαν στην καρδιά της Katherine. Τι έκανες? Του είπε έξαλλη.

Caleb: Σε κάνω ξανά τρωτή Katherine! Της απάντησε.

Την ίδια στιγμή το ξόρκι για την καταστροφή της κόλασης αρχίζει ενώ η κόλαση αρχίζει να καταρέει.

 Forever does not last foreverМесто, где живут истории. Откройте их для себя