Κεφάλαιο 94

51 7 34
                                    

Caleb's POV

Ian: Άρα δεν έχεις σχέδιο! Συμπέρανε.

Caleb: Τόση ώρα μόνος μου μιλάω ήθελα να ήξερα?

Ian: Αφού δεν ξέρεις την τύφλα σου γιατί δεν ρωτάς κανέναν όπως ξέρω εγώ τους γονείς σου που ξέρουν ποιοί είναι ας πούμε αυτοί που ψάχνουμε?

Caleb: Γιατί θα φρικάρουν όλοι ρε μαλακά αν ακούσουν πως έκαναν μια απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου.

Ian: Ωραία υπάρχει κάποιος που θα το πάρει ψύχραιμα αλλά σοβαρά από την οικογένεια ή μπα?

Caleb: Θες και ψύχραιμα και σοβαρά ε? Πολλά ζητάς! Κάτσε να σκεφτώ!

Ian: Πάρε το χρόνο σου δεν βιαζόμαστε! Με ειρωνεύτηκε.

Caleb: Το βρήκα! Ο θείος Stefan δεν θα φρικάρει αλλά θα το πάρει σοβαρά και όχι στην πλάκα!

Ian: Πωωω αγόρι μου εσύ είσαι τελείως μαλάκας! Πάρε τον τηλέφωνο!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Λίγο αργότερα...

Stefan: Ωραία και εμένα τι με θέλετε δεν έχω καταλάβει!

Caleb: Να μας πεις το όνομα αυτού το κυνηγού!

Stefan: Και εγώ που να το ξέρω ρε?

Caleb: Έλα ρε θείε όλο και κάτι θα ξέρεις δεν γίνεται να μην έχεις ακούσει τίποτα!

Stefan: Κοίτα εκεί επιμονή! Λες να ξέρω και να το κρατάω μυστικό? Η μάνα σου και ο Isaac ξέρουν γιατί δεν ρωτάς αυτούς?

Ian: Γιατί είναι ηλίθιος!

Caleb: Ian σκάσε! Δεν μπορώ να της το πω λέμε γιατί θα φρικάρει τι δεν καταλαβαίνετε? Και ο θείος Isaac δεν θα σοβαρευτεί για να μας βοηθήσει ούτε σε μια χιλιετία!

Stefan: Ναι αλλά κανείς άλλος δεν ξέρει τι να κάνουμε τώρα?

Caleb: Να βρείτε έναν τρόπο! Όλα εγώ θα τα σκέφτομαι επιτέλους? Κάντε και εσείς τίποτα που τα περιμένετε όλα έτοιμα!

Stefan: Για πες μας καμάρι μου τι ακριβώς έκανες τόση ώρα εκτός του να γκρινιάζεις  και να ακυρώνεις ότι σου λέμε και κουράστηκες?

Ian: Έπινε κιόλας και κουνούσε τα χέρια του σε παρακαλώ σε λίγο θα πάθει υπερκόπωση! 

Caleb: Εγώ σκότωσα πόσο κόσμο σήμερα όμως όσο εσείς δεν κάνατε τίποτα άντε μπράβο!

Stefan: Καλά εντάξει αν θες να σε βοηθήσω σκέψου και εσύ κάτι γιατί διαφορετικά θα φύγω και θα σου στείλω τον Damon!

 Forever does not last foreverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang