Κεφάλαιο 127

49 8 82
                                    

Stefanie's POV

Paul: Είμαι ο μόνος που σκέφτομαι πως σκατά μπήκες μέσα αφού δεν έχεις κλειδιά για το σπίτι?

Damon: Είσαι ο μόνος που σκέφτεται γενικώς νομίζω!

Katherine: Από την πόρτα μπήκα!

Caleb: Η πόρτα ήταν κλειστή!

Katherine: Όχι ήταν ανοιχτή τώρα που ήρθα! Και όταν λέω ανοιχτή εννοώ διάπλατα! Τελείως ανοιχτή!

Stefan: Θα έπαιρνα όρκο πως όταν μπήκαμε μέσα η πόρτα έκλεισε! Και όταν λέω έκλεισε εννοώ κλειστή! Τελείως κλειστή!

.........

Stefanie: Άρα αυτό σημαίνει ότι... Όλοι με κοιτάζουν λες και είμαι εξωγήινος. Ελάτε τώρα! Σημαίνει πως δεν είμαστε μόνοι μας στο σπίτι!

Caleb: Και μας ποιον είμαστε?

Ειρήνη: Αγόρι μου σήμερα έχεις πιεί τίποτα και μας το κρύβεις?

Olivia: Όχι πάντα έτσι χαζεμένος είναι!

Paul: Πάλι είστε εκτός τόπου και χρόνου όμως γαμώτο! Μήπως θα έπρεπε να εστιάσουμε στο ποιος άλλος είναι στο σπίτι?

Stefan: Μπα! Μια χαρά περνάμε και εδώ γιατί να χαλάσουμε τις καρδιές μας τώρα?

Klaus: Είστε όλοι ηλίθιοι! Μας ανακοίνωσε και βγήκε από την κουζίνα για να πάει προς το σαλόνι και εμείς τον ακολουθήσαμε.

Μαίρη: Περιμένετε! Μας σταμάτησε η φωνή της σε κάποια φάση.

Caleb: Γιατί πετάγεσαι γαμώτο?

Isaac: Γιατί θέλει να της βγάλω την γλώσσα επίτηδες το κάνει!

Katherine: Να γιατί πάντα κάποιος δικός σας πρέπει να πεθαίνει! Γιατί είστε ηλίθιοι!

Μαίρη: Συγγνώμη αλλά είμαι και εγώ άνθρωπος φροντίσατε να είναι ασφαλής η άλλη αλλά όχι εγώ!

Caleb: Ναι ίσως επειδή προσπαθούμε να σε ξεφωρτωθόυμε εσένα λέω εγώ τώρα.

Elijah: Ποια άλλη φροντίσατε να είναι ασφαλής? Πετάχτηκε από πίσω μας και όλοι γυρίσαμε να τον κοιτάξουμε.

Theo: Καμία! Σκάσε Μαίρη δεν μετράει η γνώμη σου! Προσπαθεί να το σώσει.

Klaus: Αδερφέ δεν είναι παιχνίδι η λευκή δρυ! Δεν στο έχουν πει πως είναι επικίνδυνο?

Hayley: Δεν θα μας σκοτώσεις Elijah! Είμαστε οικογένεια.

Elijah: Ποτέ δεν εγκατέλειψα κανέναν αλλά εσείς εγκαταλείψατε εμένα! Ποτέ κανείς σας δεν θα τολμούσε να πει πως για να με σκοτώσει κάποιος θα πρέπει πρώτα να περάσει πάνω από το πτώμα του.

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now