Caleb's POV
Klaus: Θέλω τον Lucien δικό μου! Τον άκουσα να λέει με μίσος.
Caleb: Ο Lucien είναι δικός μου! Του απάντησα εγώ καθώς κατέβηκα βιαστικά τις σκάλες.
Stefan: Λοιπόν? Πάμε?
Stefanie: Βασικά γίνεται να περιμένουμε τον Kai γιατί θέλει να έρθει? Λέει δειλά.
Elena/Bex: Όχι/ Ναι! Είπαν ταυτόχρονα.
Elena: Μπορούμε να τα καταφέρουμε και χωρίς αυτόν τον γελοίο! Είπε με υφάκι.
Bex: Μην μου πας κόντρα! Της λέει χαμογελώντας.
Elena: Γιατί τι θα μου κάνεις? Την προκαλεί.
Η θεία Bex γελάει και ανοίγει την πόρτα της εισόδου. Απλά θα φύγει? Σκέφτομαι μιας και αυτό μοιάζει να κάνει.
Γράψτε λάθος! Μόλις βούτηξε την θεία Elena από το μαλλί και την πέταξε έξω ενώ εκείνη την χτυπάει και θεία Elena προσπαθεί να αμυνθεί αλλά δεν μπορεί έτσι στην μέση μπαίνει ο θείος Damon.
Bex: Αααωωωω τι γλυκό την υπερασπίζεσαι ακόμα και αν δεν πιάνεις μια μπροστά μου! Του λέει χαμογελώντας και μετά τον πατάει σε ένα δέντρο. Κρίμα που σήμερα όμως θα γίνει το δικό μου! Λέει ενώ συνεχίζει να χτυπάει την θεία Elena. Κανείς δεν μου πηγαίνει κόντρα! Ειδικά εσύ που με μαχαίρωσες πισώπλατα στην κυριολεξία!
Elena: Συγγνώμη!
Kai: Ήρθαμε! Μας ανακοινώνει ενώ εμφανίστηκε μπροστά μας μαζί με τους άλλους δύο θείους μου (Isaac, Allison)
Bex: Κρίμα δεν πρόλαβα να την σκοτώσω ακόμα! Είπε παραπονεμένα.
Hayley: Την επόμενη φορά! Τώρα πάμε να σκοτώσουμε κάποιον άλλο.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Φτάνουμε σε ένα τεράστιο κτίριο το οποίο φαίνεται σαν υπερσύγχρονο ιατρείο εξωτερικά. Ανοίγουμε την πόρτα και μπαίνουμε μέσα.
Davina: Τι αυτό ήταν? Ήταν υπερβολικά πολύ εύκολο να μπούμε! Λέει δυνατά.
Stefanie: Δεν νομίζω πως θα είναι και τόσο εύκολο να βγούμε όμως! Λέει ενώ προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα που έκλεισε πίσω μας και δεν ανοίγει.
Klaus: Θα βγούμε αφού τους σκοτώσουμε.
Aurora: Μην παίρνεις και όρκο αγάπη! Ακούγεται η φωνή της από το μεγάφωνο.
Caroline: Που στον διάολο είσαι? Λέει εκνευρισμένη.
Aurora: Μην θυμώνεις γλυκιά μου απλά θα σας τιμωρήσουμε λίγο που μας διαλύσατε την οργάνωση!
VOUS LISEZ
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...