Κεφάλαιο 37

69 7 62
                                    

Camille's POV

Kol: Μιλά Camille! Περιμένω! Μου λέει άγρια αλλά δεν του απαντάω.

Camille: Klaus φύγε από την μέση θέλω να φύγω! Του είπα απότομα.

Rebekah: Έχουμε ανάγκη να ξέρουμε Camille κατάλαβέ μας!

Camille: Αν μιλήσω θα το μετανιώσετε! Τους προειδοποιώ.

Klaus: Λέγε δεν με νοιάζει!

Camille: Εσύ ειδικά δεν θες να ξέρεις! Του είπα απότομα ξανά.

Klaus: Γιατί όχι?

Camille: Απλά άσε με να φύγω!

Davina: Όχι πριν μάθουμε!

Camille: Θέλετε τόσο πολύ να μάθετε? Πολύ ωραία λοιπόν ακούστε! Τους είπα θυμωμένη από την συμπεριφορά μου. Ήμουν η ψυχολόγος της εκείνο το διάστημα και του Theo!

Kol: Δεν ήξερα ότι είχαν ψυχολόγο!

Camille: Πολλά δεν ξέρατε! Δεν ξέρατε για αϋπνίες, ζαλάδες, κρίσεις πανικού, μια δολοφονία και μια συναισθηματική κατάρευση!

Klaus: Και γιατί να μην μας πει τίποτα η αδερφή μας?

Camille: Γιατί φοβόταν εσένα όπως και ο Theo από ότι μου είχε πει και γιατί δεν ήθελε να σας επιβαρύνει.

Klaus: Εμένα γιατί?

Camille: Δεν ξέρω! Ίσως φταίει το γεγονός ότι είσαι χειριστηκός, οξύθυμος, ναρκισσιστής και πιθανότατα να άρχιζες να σκοτώνεις κόσμο! Του είπα εκνευρισμένη.

Klaus: Άουτσ! Είπε πληγωμένος.

Camille: Εσύ επέμενες να μάθεις!

Klaus: Ωραία η αδερφή μου φοβόταν αυτά που είπες! Ο Theo?

Camille: Δεν το πιστεύω πως μετά από όλες αυτές τις απειλές απορείς κιόλας! Του λέω αγανακτισμένη. Τέλος πάντων δεν θα μάθετε και κάτι άλλο από εμένα για αυτό καληνύχτα! Είπα και έφυγα από εκεί.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Bonnie's  POV

Elena: Πως γίνεται να περνούσαν τόσο δύσκολα και να μην το καταλάβαμε?

Bonnie: Άσε μας ρε Elena εδώ ξέχασες να μου πεις πως πέθαναν επειδή είχες τσακωθεί με τον Damon θα καταλάβαινες και πως κάτι τρέχει? Της λέω απότομα.

Enzo: Όλοι οι υπόλοιποι είστε απαράδεκτοι όμως!

Davina: Γιατί εσείς θα τα καταφέρνατε καλύτερα νομίζετε? Μας λέει επιθετικά.

 Forever does not last foreverМесто, где живут истории. Откройте их для себя