Isaac's POV
Mikael: Τι λες για εμένα Salvatore? Εμένα με φοβάσαι? Είπε ενώ εμφανίστηκε από το δάσος και μας άφησε όλους μα όλους έκπληκτους. Γιατί ζει ακόμα αυτός είπαμε?
Alexa: Αυτό που καθένας λέει οποίο επίθετο τον βολεύει με ξεπερνάει! Είμαι και Mikaelson σε περίπτωση που σου διαφεύγει! Αλλά για να απαντήσω στην ερώτησή σου όχι δεν σε φοβάμαι Mikael!
Isaac: Αυτόν τον φοβάμαι εγώ για αυτό σκάσε! Της ψιθύρισα.
Lucas: Ποιος είναι αυτός?
Isaac: Σκάσε τώρα μιλάνε οι έξυπνοι λέμε τώρα!
Mikael: Θα έπρεπε να με φοβάσαι!
Alexa: Λοιπόν δεν σε φοβάμαι!
Mikael: Μπορώ εύκολα να σκοτώσω και εσένα και τον φίλο σου!
Isaac: Εγώ λέω να φεύγουμε σιγά σιγά!
Alexa: Και μετά ο Klaus θα σκοτώσει εσένα!
Mikael: Δεν θα προλάβει γιατί θα τον έχω σκοτώσει εγώ πρώτος!
Isaac: Εγώ πάντως επιμένω στο να φύγουμε!
Alexa: Δεν μπορείς να τον σκοτώσεις γιατί δεν έχεις λευκή δρυ σε λήστεψαν και δεν ξέρεις ποιος το έκανε αλλά εγώ ξέρω!
Mikael: Οπότε θα με βοηθήσετε να βρω!
Isaac: Αυτή την δουλειά την κάνει ο Theo! Τελειώσαμε από εδώ μπες μέσα στο αυτοκίνητο Alexa να φύγουμε! Είπα απότομα και εκείνη απλά μπήκε μέσα.
Mikael: Δεν τελειώσαμε ακόμα! Μου είπε πριν μπω μέσα στο αυτοκίνητο.
Isaac: Πόσο ηλίθια είσαι από το ένα μέχρι το δέκα! Δώδεκα στο λέω εγώ! Είπα αφού απομακρυνθήκαμε λίγο με το αμάξι.
Alexa: Τι έκανα τώρα?
Isaac: Σοβαρά τώρα δεν φοβάσαι τον Mikael?
Alexa: Ναι! Έλα τώρα Isaac υπάρχουν και χειρότερα από τον Mikael!
Isaac: Όπως τι? Όπως η κόλαση? Είπα εκνευρισμένος.
Alexa: Όπως η κόλαση! Είπε κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο και τώρα νιώθω πραγματικά ηλίθιος. Φοβόμουν πραγματικά εκεί Isaac τόσο πολύ που ούτε καν μπορείς να φανταστείς!
Isaac: Το ξέρω! Είπα κοιτάζοντας τον δρόμο λυπημένα. Για αυτό φορτώθηκες τόσες ευθύνες και προβλήματα με το που γύρισες? Για να μην έχεις χρόνο να το θυμάσαι όλο αυτό?
Alexa: Δεν ξέρω! Μου απάντησε και για την υπόλοιπη διαδρομή δεν ξανά μιλήσαμε.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...