Caleb's POV
Caleb: Νομίζω πως είμαι ερωτευμένος μαζί σου! Της είπα γρήγορα και εκείνη έμεινε.
Ειρήνη: Είσαι ή νομίζεις? Με ρώτησε κοιτώντας με στα μάτια.
Caleb: Είμαι! Είπα πιο σίγουρος αυτή την φορά. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου! Επανέλαβα.
Ειρήνη: Γιατί? Με ρωτάει σοβαρή παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.
Caleb: Τι θα πει γιατί ρε Ειρήνη? Δεν ξέρω ίσως γιατί είσαι εδώ για εμένα ότι και αν έχει συμβεί. Γιατί δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου και γιατί όταν μου χαμογελάς και με κοιτάς νιώθω να χάνομαι! Της λέω και εκείνη κοιτάζει κάτω. Βασικά ξέρεις κάτι? Ξέχνα το! Είπα και άρχισα να προχωράω μπροστά.
Ειρήνη: Caleb περίμενε! Μου φώναξε και εγώ γύρισα να την κοιτάξω αλλά πριν προλάβω να μιλήσω εκείνη με φίλησε. Απλά μην με προδώσεις και εσύ! Μου είπε μόλις έσπασε το φιλί μας.
Caleb: Στο υπόσχομαι! Αλλά τι εννοείς με το "και εσύ" ?
Ειρήνη: Ίσως κάποια μέρα να μπορέσω να σου εξηγήσω! Μου απάντησε.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Stefanie's POV
Stefanie: Θέλω τα πάντα να είναι τέλεια για αύριο θείε!
Stefan: Δεν σου είπα πως το κανονίζω βρε?
Stefanie: Ναι εσύ το κανονίζεις αλλά ο θείος Damon μου χαλάει ήδη την αυριανή διακόσμηση.
Stefan: Δεν θα χαλάσει τίποτα στο υπόσχομαι! Λέει και ακούγεται ένας δυνατός θόρυβος σαν κάτι να έσπασε.
Damon: Δεν έκανα τίποτα μόνο του έπεσε! Είπε γρήγορα.
Stefan: Τι έσπασες Damon?
Damon: Τίποτα! Είπε και εγώ πήγα να δω τι έσπασε.
Stefanie: Έλα ρε θείε! Πως γίνεται να έσπασες όλα τα μπαλόνια?
Damon: Ήταν ατύχημα απλά έπεσε ένα πιάτο και έσπασε και πετάχτηκαν παντού γυαλιά!
Stefan: Ωραία λοιπόν δεν πειράζει θα πάω εγώ να πάρω άλλα μπαλόνια προς το παρόν Damon μην σπάσεις, χαλάσεις ή καταστρέψεις κάτι άλλο μέσα στο σπίτι γιατί σε βλέπω να κοιμάσαι στα παγκάκια σήμερα!
Stefanie: Ωραία και εγώ πάω να ενημερώσω και τους άλλους θείους μου!
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Λίγη ώρα αργότερα...
BINABASA MO ANG
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...