Isaac's POV
Elijah: Σκέψου το Kol λίγη απόσταση από εμάς θα της κάνει καλό! Πήγα και ετοίμασα το χαρτί και μας λείπει μόνο μια υπογραφή βάλε την να τελειώνουμε.
Kol: Είπα ότι αυτό ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΊ! Όχι όσο ζω εγώ τουλάχιστον!
Elijah: Έλα τώρα Kol μια υπογραφή μας λείπει για να γίνουν τέσσερις και να τελειώνει η ιστορία απλά υπέγραψε.
Isaac: Γιατί ποιοι τρεις υπέγραψαν?
Elena: Εγώ ως αδερφή εξ αγχιστείας της και ο Elijah με την Rebekah ως αδέρφια της.
Kol: Και εσύ Bex? Λέει απογοητευμένος.
Rebekah: Χρειάζεται ψυχολογική υποστήριξη που εμείς δεν μπορούμε να της παρέχουμε οπότε ναι! Συγγνώμη Kol ξέρω πως είναι δύσκολη απόφαση αλλά είναι για το καλό της.
Kol: ΠΟΙΟ ΚΑΛΌ ΤΗΣ ΜΩΡΈ? ΞΈΡΕΙΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΆΝΟΥΝ ΕΚΕΊ ΜΈΣΑ?
Elijah: Αφού δεν υπογράφεις εσύ! Isaac? Μου είπε δίνοντας μου το χαρτί και εγώ το πήρα στα χέρια μου αλλά όχι για να το υπογράψω φυσικά αλλά για να δω με τι δικαιολογία θέλουν να την στείλουν εκεί μέσα.
"Λόγοι που η συγκεκριμένη ασθενής χρειάζεται άμεση ιατρική βοήθεια και επικαλούμαστε τον ΚΑΘΟΛΙΚΌ εγκλεισμό της στον Οίκο Άικεν.
Η Alexa Mikaelson Salvatore πάσχει από:
Σύνδρομο επιζώντος
Το σύνδρομο επιζώντος είναι μια πνευματική κατάσταση, που επέρχεται όταν ένας άνθρωπος πιστεύει ότι έκανε κάτι κακό επειδή επιβίωσε από ένα τραυματικό γεγονός, ενώ άλλα άτομα δεν επιβίωσαν.Φόβος Εγκατάλειψης
Ο φόβος της εγκατάλειψης είναι ένα σύνθετο ψυχολογικό φαινόμενο που συνήθως έχει τη ρίζα του σε κάποια απώλεια ή ψυχικό τραύμα στην παιδική ηλικία. Οι θεωρίες πίσω από το φόβο της εγκατάλειψης περιλαμβάνουν πλήγματα στη φυσιολογική ανάπτυξη των κοινωνικών και πνευματικών ικανοτήτων των μικρών παιδιών, σχέσεις του παρελθόντος, εμπειρίες ζωής και έκθεση σε συγκεκριμένα πρότυπα και ιδέες.Διαταραχή μετατραυματικού στρες (PTSD)
είναι μια ψυχική διαταραχή που μπορεί να εμφανιστεί σε άτομα που έχουν βιώσει ή έχουν γίνει μάρτυρες ενός τραυματικού γεγονότος όπως φυσική καταστροφή, σοβαρό ατύχημα, τρομοκρατική ενέργεια, πόλεμος/μάχη ή βιασμός ή έχουν απειληθεί με θάνατο , σεξουαλική βία ή σοβαρό τραυματισμό.
YOU ARE READING
Forever does not last forever
FanfictionStefanie Tara Raeken: Μια δεκαεξάχρονη Mikaelson μάγισσα που έχει τα πάντα. Τι θα γίνει όταν χάσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο? Caleb Raeken: Ένας είκοσι εικοσιδυάχρονος λυκάνθρωπος που έχει δει το άσχημο κομμάτι της ζωής στο παρελθόν αλ...