Κεφάλαιο 62

62 6 41
                                    

Τριτοπρόσωπη αφήγηση

Ο Theo εμφανίστηκε μέσα στον κύκλο όπου είχαν φτιάξει!

Theo: Αργήσατε πολύ! Ξεστόμισε συντετριμμένος.

Kol: Όχι! Όχι! Αποκλείεται! Δεν αργήσαμε! Είναι καλά! Λέει με δάκρυα στα μάτια.

Stefanie: Όχι! Είναι δικό μου λάθος όλο αυτό! Λέει κλαίγοντας.

Theo: Όχι γλυκιά μου! Λέει γλυκά στην Stefanie. ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΌ ΤΟΥ ΛΆΘΟΣ! Φωνάζει δείχνοντας τον Stefan.

Stefan: Theo εγώ-

Theo: ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΊΣ ΓΙΑΤΊ ΣΕ ΘΥΜΆΜΑΙ ΠΟΛΎ ΚΑΛΆ ΝΑ ΤΗΝ ΤΡΑΥΜΑΤΊΖΕΙΣ ΞΑΝΆ ΚΑΙ ΞΑΝΆ!

Stefan: ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΉΘΕΛΑ? ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΠΩΣ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΣ ΚΆΝΩ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΚΑΚΌ? ΕΓΏ ΠΟΝΟΎΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΎ THEO! ΚΆΘΕ ΦΟΡΆ ΠΟΥ ΈΒΑΖΑ ΤΟ ΠΑΛΟΎΚΙ ΣΕ ΚΆΠΟΙΟ ΣΗΜΕΊΟ ΤΟΥ ΣΏΜΑΤΌΣ ΤΗΣ ΜΕ ΈΚΑΝΕ ΝΑ ΜΙΣΌ ΌΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΟΥ!

Theo: Ναι αλλά το έκανες! Είπε δακρυσμένος.

Caleb: Αυτό εννοούσε η Katherine όταν είπε πως δεν κερδίσαμε έτσι?

Theo: Συγγνώμη! Αν δεν ήμουν εγώ τίποτα δεν θα είχε γίνει!

Damon: Γιατί δεν την κράτησες μαζί σου?

Theo: Νομίζεις πως δεν προσπάθησα? Έκανα τα πάντα για να μην με αφήσει αλλά χρειάστηκε μόνο μια στιγμή για να με εγκαταλείψει πιστεύοντας πως θα με βοηθήσει!

Elena: Δεν χρειάζεται να είμαστε υπερβολικοί! Το ξέραμε πως δεν θα προλαβαίναμε να σώσουμε και τους δύο και ξέραμε και ποιός δεν θα τα κατάφερνε οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδράτε έτσι.

Davina: Βούλωσέ το επιτέλους γιατί θα σε σκοτώσω εγώ πριν την Rebekah! Είπε κλαίγοντας

Klaus: ΣΚΆΣΤΕ ΌΛΟΙ! Φώναξε απότομα και όλοι σταμάτησαν να μιλάνε και τον κοίταξαν.

Klaus: Συγκεντρωθείτε ρε! Είναι η Alexa! Είναι η Alexa που είχε τα πάντα αλλά έπεσε κάτω και όλα πήγαιναν στραβά στην ζωή της αλλά μετά σηκώθηκε και γιάτρεψε τις πληγές της μόνη της! Όταν πεθάναμε μας έσωσε φέρνοντας μας πίσω, έσωσε το Kai όταν ο Alaric θα τον σκότωνε και είδε το καλό μέσα του όταν όλοι της έλεγαν πως είναι τέρας, έγινε η βασίλισσα σε μια πόλη γεμάτη με υπερφυσικά πλάσματα, έσωσε την Allison δίνοντάς της αίμα της Rebekah's για να επιβιώσει μετά την γέννα, έβαλε φωτιά στην πόλη για μας προστατεύσει, πέθανε σώζοντας τα παιδιά και την ανήψια της από αυτόν τον γελοίο τον Scott και τέλος ενώ θα μπορούσε να έχει βρει γαλήνη ακολούθησε τον Theo στην κόλαση γιατί τον αγαπούσε! Έκανε αυτά και άλλα τόσα οπότε σκάστε! Δεν μπορεί να τα παράτησε έτσι! Είναι αδερφή μου και ξέρω πως είναι πιο δυνατή από αυτό!

 Forever does not last foreverWo Geschichten leben. Entdecke jetzt