Κεφάλαιο 50

76 8 42
                                    

Stefanie's POV

Είμαστε σε ένα κλαμπ και διασκεδάζουμε βέβαια δεν έχει έρθει ακόμα η Oliv και ο Sebastian.

Ian: Και δεν μας λες ρε Tara τι έγινε και το μεσημέρι μόνο που δεν μας σκότωσες από τα νεύρα σου?

Stefanie: Να μην σε νοιάζει! Του είπα έντονα και στο μαγαζί μπήκε η Olivia.

Olivia: Ααααα δεν το πιστεύω! Έχω να σας δω πάρα πολύ καιρό! Είπε ενώ αγκάλιασε εμένα και τον Caleb.

Caleb: Άλλη ηλίθια από εδώ! Είπε γελώντας και έφαγε μια σιγανή φάπα από την Olivia. Καλά Oliv θα τα πούμε μετά εμείς! Τώρα ειδικά που ένα πουλάκι μου σφύριξε το μυστικό σου! (hollaminions ξέρεις μήπως για ποίο πουλάκι λέει?) Της είπε πονηρά αλλά εκείνη κοίταξε τον Ian.

Olivia: Γειά σου Ian! Του είπε χαμογελώντας.

Ian: Γειά σου Oliv! Της είπε και εκείνος.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Λίγη ώρα αργότερα...

Έχει έρθει και ο Sebastian εδώ και αν εξαιρέσουμε πως η Oliv τον αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι περνάμε τέλεια και ο Adrien κάνει μια χαρά παρέα με τα παιδιά οπότε όλα κυλούν φανταστηκά.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Olivia's POV

Μετά από αρκετά σφηνάκια βρέθηκα να χορεύω με τον Ian. Φιλιώμαστε!

Olivia: Είναι λάθος έχουμε χωρίσει! Του λέω ανάμεσα από το φιλί μας.

Ian: Ναι αλλά είναι ωραίο λάθος! Και στο κάτω κάτω είμαι μόνος είσαι μόνη τι πειράζει μια νύχτα ακόμα? Μου λέει χωρίς να σταματήσει να χορεύει.

Olivia: Δίκιο έχεις! Τι πειράζει? Είπα και ξανά φιλιθήκαμε.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Caleb's POV

Χορεύω με την Ειρήνη αν και είμαι λίγο έξαλλος με την ηλίθια την αδερφή μου.

Ειρήνη: Χαλάρωσε λίγο ρε μωρό μου! Τουλάχιστον είναι χαρούμενη! Προσπάθησε να με ηρεμήσει.

Caleb: Μα να πάει να αλλάξει το επίθετό της άντε το όνομα ας το δεχτώ γιατί την έχουν βαφτήσει και Tara μα να αλλάξει το επίθετο? Λέω ελαφρώς έτοιμος να δολοφονήσω την αδερφή μου.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Stefanie's POV

 Forever does not last foreverWhere stories live. Discover now